Nekromanti Grisodlare och dedär titlarna

Rosen

Myrmidon
Hur är det, det är väl fortfarande inte avslöjat vilken den högsta titeln man kan få här, är?

Började fundera över det häromdagen; jag är med på ett King Diamond-forum där man också får såna där. I början begåvas man med blygsamma titlar som "Unborn" och "Dark Shadow", efter trettiotalet inlägg där är jag en "Unclean Spirit". Folk som varit med länge bär mer grandiosa titlar som "Creature of the Abyss" eller "Greater Evil"...

Dock finns det en som har varit med ända från starten och som postar tokmycket inlägg varje dag. Han har faktiskt lyckats nå toppen av rankingen, erövrat den högsta titeln man kan ha på det forumet:

"Fuckin' Spamming Post Whore"

Det fick mig att börja undra, kan det ligga någon lika twistad överraskning och vänta här på wrnu..? (-:

--
Åke

Johan K

Gammal & dryg
Det fick mig att börja undra, kan det ligga någon lika twistad överraskning och vänta här på wrnu..? (-:
Man vet ju aldrig... :gremgrin:
Den som väntar får se, antar jag.. För min del så hade jag Troberg som måttstock på nya titlar.
Hursomhellst, är lite nyfiken på vad som lurar bakom nästa titelhöjning...

/ Johan K, som är kanonmätt efter att ha ätit en pizza..

Nightowl

Champion
För min del så hade jag Troberg som måttstock på nya titlar.
Han är ju Gudakonung. För övrigt är det du, Johan, som ligger näst bäst till av de som inte har mysko-titlar som Drömsmed, D&D-fanboy etc. för att få nya upphöjda titlar.

Erik

Jaggernaut

Hero
Min lista

"Fuckin' Spamming Post Whore"

:gremshocked: :gremsmile: :gremlaugh: :gremgrin:

Hursomhelst blev jag nyligen tvungen att editera min titellista (som jag måste ha för att jag är så nyfiken) eftersom jag upptäckte att det fanns en (åtminstone) titel mellan Ärkeängel och Gudakonung nämligen Halvgud som tre av de fyra ärkeänglarna nyligen uppnått (Arvidos, Johan K & Rising).

Vilket fall så har jag inte de exakta siffrorna på när man blir Ärkeängel, Halvgud och Gudakonung så ifall någon vänlig själ kan pm:a (för att egentligen ska de ju som vara en överraskning) mig om dessa innan jag kreverar skulle jag bli överlycklig.

/Jaggernaut - siffertokig och vetgirig.

Selly

Level 5 Laser Lotus
Gud. [ANT]

”[…]jag upptäckte att det fanns en (åtminstone) titel mellan Ärkeängel och Gudakonung nämligen Halvgud[…]”

Om du vill utöka listan ytterligare så blir man Gud mellan Halvgud och Gudakonung. ^_~

Jaggernaut

Hero
Tack. [ANT]

Om du vill utöka listan ytterligare så blir man Gud mellan Halvgud och Gudakonung. ^_~

Aha! Jag tyckte var ett stort steg mellan Halvgud och Gudakonung.

/Jaggernaut - gröna röbetor

Johan K

Gammal & dryg
Åhå, där ser man !

Ja, jädrar.. :gremcrazy:
Där ser man juh, det har du ju rätt i... =/ Sådan koll har jag.. :gremgrin:

/ Johan K, vilse i pannkakan.. :gremtongue: