Nekromanti Grupp i Lund söker spelare!

Owlie

Veteran
Hej!
Vi är en grupp på sex glada rollspelare. Två i gruppen kan inte vara aktiva för tillfället pga arbete. Vi har därför beslutat att söka fler spelare och utöka familjen. Just nu spelar vi DnD 5e med tillägg av ett trait system taget från Pendragon för att fördjupa karaktärerna och uppmuntra storytelling. Spelarnas erfarenhet av rollspel och DnD är mycket varierad.
Vi söker dig som är 25 år eller äldre och är sugen på att skapa oförglömliga karaktärer och delta i episka äventyr. Alla är välkomna från gamla rollspelsrävar till nybörjare!

Om det låter intressanta kontakta mig så berättar jag gärna mer och ordnar så att du får prova på att spela med oss.

Varma hälsningar,
Owlie

Owlie

Veteran
Vi har fortfarande en ledig plats, så hör av dig om du vill pröva på att spela med oss!

Varma hälsningar,
Karin

nurdug

Veteran
Hej, undrar om det fortfarande är aktuellt med ny spelare? Jag är en gammal rollspelsräv. Har dock aldrig spelat varken DnD eller Pendragon. Har ägnat mig mycket åt svenska rollspel och CoC. Bor i Lund numer och har ingen spelgrupp i närheten, så det var ett tag sen jag kunde spela, men det hade varit väldigt kul att hitta likasinnade i Lund.

Vänligen
Christian

LiquidityC

Veteran
Jättegammal tråd, men jag letar efter grupp, bor i Lund och tänkte jag skulle höra efter. Jag har PMat också.

Troyer

Veteran
Hej. Vi brukar spela på onsdag. Vi har haft ett lite break, men startar snart upp igen.

Static

Veteran
Hej, gammal tråd jag vet, men är själv en gammal Trudvagn spelare(Drakar och Demoner) och jag är nu sugen på att börja spela igen. Jag är 27 gammal och bor nu i lund. Hör av er om ni har plats för en till! Mvh David