Nekromanti Grupp

Arfert

Facit
Vad kan ni för tider? kvällar? helger? Vi kanske ska ta ett snabbt uppsamlignsmöte fört, för att snacka igenom vad vi ska spela och hälsa på varandra?

Banarok

Veteran
för mig är det mer eller mindre lungt när som helst. bara jag vet vart vi ska mötas.

jag tror jag Kör med tiefling Warlord
ifall någon annan vill vara warlord är jag warlock eller wizard

Eksem

Champion
Jag gillar vardagskvällar.

Jag spelar gärna en Human eller Eladrin Cleric, tror jag. Men det är inte så himla viktigt om någon annan jättegärna spelar Cleric.

pjuppe

Veteran
för mig går det mesta bra förutom tisdagar. jag spelar helst elf ranger. men jag har ofärdiga "karaktärkoncept" på dwarf fighter, hafling rogue och human cleric också.

Eksem

Champion
Jag kan vilken dag som helst nästa vecka, så länge det är en vardag efter 17 :gremsmile:

Arfert

Facit
1800 onsdag prellar vi! hornsgatan 116 rakt in över gården (stället heter Block 116)...

Eksem

Champion
Jag kommer dit! Ska vi göra gubbar innan eller göra dem på plats? Jag har ingen skrivare, så jag tänkte rita ett formulär för hand, haha :gremsmile:

Om vi ändå ska köra med pointbuy så går det ju inte att fuska menar ja.

Arfert

Facit
Jag tänkte att vi gör på plats om inte annat... finns ju skrivare här på plats...

.:Warwolt:.

Veteran
Går det fof att joina? Finns två pers här som kanske är sugna. Beror på vad vi kommer spela, dock.

Edit; Ursäkta, trodde vi skulle rollspela. Inte leka med plastgubbar, om jag vill göra det spelar jag figurspel. Noll inlevelse, bara massa dungeon crawl?

Rullspel, nej då är vi två inte med!