Jag började smått bli aktiv nu igen den här helgen med spelandet. Efter en timmas nedladdning av patch märkte jag många trevliga nya saker med interfacet och även sådant som guild vault. Vad skall vi ha för policy för den, access for all är det jag tycker. Vi är alla mogna nog att veta vad andra kan tänkas ha användning för och faktiskt ha omdöme nog att fråga övriga som kan vara intresserade av saker där innan vi själva tar och plockar saker därifrån.
Som det är nu vill jag redan lägga dit saker, träffade på en rolig trinket som gav 2% chans att slänga upp en bubbla varje gång man träffades i närstrid. Inget jag som magiker har nytta av men som säkerligen någon vars uppgift är att agera tank har intresse av.
Så Dante, ifall du har möjlighet, skänk alla rättigheter till denna resurs snarast.
/Seinet Wintermute - Har även slängt in 3g där för att testa
Som det är nu vill jag redan lägga dit saker, träffade på en rolig trinket som gav 2% chans att slänga upp en bubbla varje gång man träffades i närstrid. Inget jag som magiker har nytta av men som säkerligen någon vars uppgift är att agera tank har intresse av.
Så Dante, ifall du har möjlighet, skänk alla rättigheter till denna resurs snarast.
/Seinet Wintermute - Har även slängt in 3g där för att testa