Det första jag tänker på är väl igentligen alltid Wrestling... Professional Wrestling... ala WWE (WWF för i tiden).
Jag tittade på det som liten, min Mormor drog mig in i det (hon var ett stort fan av det på 70 och 80 talet, och en bit in på 90 talet också)... tittade på det intill någon gång på början av 90 talet innan det liksom bara försvann för mig (det mesta jag såg var inspelat av min mormor, och det visades inte så himla mycket på de kanaler som jag hade tillgång till på 90-talet)... fram tills för en ca... rent gissningsvis 5-6 (kanske 7) års sedan... där jag helt plötsligt tänkte
"Undrar hur wrestling är i dag?", tog inte lång tid innan jag var helt fast. XD
Har dock inte sätt något på ca 10 månader, inte pga av ovilja, utan snarare pga begränsat internet... men jag har haft tankar på att börja kolla igen (får ladda det hos min morbror bara, han var också ett fan av det på den tiden min Mormor var det), och inte bara genom att börja kolla på det som visas just nu... åh nej, inget så lätt, så kan jag ju inte göra (det skulle ju vara som att hoppa över avsnitt i en tv-serie ju! Blasphemy!)... nä här kommer det gås tillbaka till där jag sist såg (vet exakt vad, och när, det var... eftersom jag för en notepad fil på min dator där jag skriver upp alla tv-serier som jag ser, så jag vet var jag var sist), så 13 April 2015.
Det kommer inte vara lite grejs heller... som ett avsnitt i veckan eller något... nää... vi snackar om minst 4 avsnitt/program per vecka (WWE's tre stora program: RAW, Smackdown, och NXT... med det fjärde programmet från en annan promotion känd som "Lucha Underground"... Lucha Libre är vad den Mexikanska scenen kallar wrestlingen... Lucha Libre är dock också en egen stil av wrestling), men kanske så pass mycket som 6-8 olika program per vecka... det är 10 månader värt utav minst 7 timmar (RAW är 3h långt, och Smackdown är 2h, de andra 1h), men kanske så pass högt som 9-12 timmar(om jag ger mig på andrat också), värt av grejer per vecka det. Det är en 300+ timmar. XD
I have got my work cut out for me... XD
Cybot;n157602 said:
P.S: Det är också ganska hög guilty pleasure faktor när man har sett alla säsonger av LEXX.
Oh... jag såg hela den för en mängd år sedan också... på den tiden då man var tvungen att vänta en vecka på nästa avsnitt... XD