du åh ja Slanfan.slanfan;n59991 said:Nu när Paradise Hotell är över för den här gången är jag åter ren och skam-fri.
Konrad Konvalj;n59993 said:du åh ja Slanfan.
Som den SL du är höll du ju såklart på Smail precis som mig.
Ond bråd död;n59998 said:Varför höll man på Smail? Och förövrigt, varför tyckte expressen/aftonbladet att den serien var så viktig att täcka?
Konrad Konvalj;n59993 said:du åh ja Slanfan.
Som den SL du är höll du ju såklart på Smail precis som mig.
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp, det var inte min mening.Rymdhamster;n59977 said:Tråden var ju till över njutningar man skäms över, om jag inte skäms över saker jag njuter av finns det väl ingen poäng att nämnda dem. Men om du vill ha det mer specifikt så skäms jag inte över tv-serierna jag följer, maten jag äter, porren jag tittar på, böckerna jag läser eller sexet jag har.
Jag förstår nog inte riktigt frågan du ställer. Den känns lite som "har du slutat slå din fru, eller?".
Jag tog inte illa upp. Jag tycker bara frågan var en smula konstig. Är de enda två alternativen att vara öppen hedonist och totalt blase eller bara lite tråkig? Kan man inte bara ha lite lagom spännande och intressanta njutningar men bara inte skämmas över dem eftersom man insett att skam och moral bara är något relativt som inte borde få dikteras av en liten pryd majoritet bara för att de lyckas skrika högst?obak;n60274 said:Jag ber om ursäkt om du tog illa upp, det var inte min mening.
Jag har fortfarande min Lego Technic 8880 Super Car set någonstans. Den är awesome!Krille;n60429 said:Min grej är Lego.
Eksem;n60505 said:Hearthstone, förlora, vara salty as fuck, köpa 80 packs, aldrig berätta för någon, bara "nej men jag grindar guld för mina kort".
obak;n60523 said:Spelare inte Heartstone men däremot Planetside 2, ibland är man mer än lovligt sugen att betala för att ha råd med annat än Pissfire 2000, men då kan man lika gärna betala för battlefields genvägspaket och skita i att spela spelet över huvud taget, vissa saker SKA göra ont!
De flesta bra anti-personal vapnen i Planetside 2 är billiga.obak;n60523 said:Spelare inte Heartstone men däremot Planetside 2, ibland är man mer än lovligt sugen att betala för att ha råd med annat än Pissfire 2000, men då kan man lika gärna betala för battlefields genvägspaket och skita i att spela spelet över huvud taget, vissa saker SKA göra ont!