Nekromanti GURPS-omröstningen är över.

Honken

Hero
Mjjo... Jag kan ju inte annat än tycka att de är långt mycket bättre än de gamla förslagen. *pustar* Nästan till den grad att det hade varit skämmigt att äga ett par böcker med det förra omslaget.

/Honken

Troberg

Sinister eater
Ett bra val, även om jag tycker alla var bra. Vinnaren var dock mer representativ för generiskheten i GURPS (gillade speciellt att man hade med bilder från så smala (och out of print) produkter som Horseclans och Chtorr).

Personligen är jag dock mer nyfiken på innehållet...

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Det känns som vettiga, men ganska ospännande omslag på ett generiskt spelsystem. Betydligt bättre än de ansträngda bilderna på snubben med ljusvärjan och tjejen med det erotiska geväret. De visar att det rör sig om ett spel som kan utspela sig i olika miljöer och det är väl vad man kan begära av omslagen.

/tobias

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Magnus bidrar med lite låg humor

Personligen är jag dock mer nyfiken på innehållet...
Aha, du är en sån som påstår att du läser böckerna för artiklarna och inte för bilderna?

Hmmmm... klassisk förnekelse. :gremlaugh:

M. (okej, det var inte så lågt som vissa andra siktar, men vaddå...)

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Även om jag måste säga att dildogeväret var rätt coolt så tycker jag att de nya omslagen är bättre, de visar på gurps flexibilitet och breda spann av spelvärldar bättre än de två förra bilderna gjorde.