Nekromanti Hästjävlar och annat drägg...

Ragathol

Veteran
Jag har numera följande böcker i min ägo:

* Eon Dexluxe
* Alver
* Mystik & Magi
* Spelarens Handbok

Och eftersom Monster och Varelser är slut överallt och inga nya tycks så undrar jag om ngn vänlig själ kan posta informationen om de följande djuren:
* Ridhäst
* Stridshäst
* Packhäst

Jag orkar inte vänta 3 månader eller mer på att de nya expansionerna ska komma och jag tycker att jag borde få denna information med tanke på alla pengar jag lagt ner på Eon...

Jag skulle gärna lägga upp dem...

...Om det inte vore olagligt. Vanligtvis bryr jag mig inte, men eftersom jag anser att Neogames behandlar sina kunder väl, så vill jag inte vara en sämre konsument än vad dom är säljare.
Dessutom tar det förbaskat lång tid.

Mvh Victor Palm...

...Som tyvärr får säga nej.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Om du inte orkar vänta så föreslår jag att du hittar på värden själv. Hur svårt kan det vara?

För övrigt anser jag att jag borde få gratis mat och hyra för resten av mitt liv då jag lagt ner mycket pengar på boende och förnödenheter. Dessutom så var jag tvungen att laga min bil för en jävla massa tusen, borde jag inte få gratis service för resten av mitt liv då? Skatt har jag också betalat, så det borde jag få ytterligare lättnader för.

Men livet är orättvist, eller hur?

"* Ridhäst
* Stridshäst
* Packhäst"

Vad behöver du värden till?
Förstår faktiskt inte, det är ju inte som att man använder djurens värden särskilt ofta...

Hursomhelst, det som kan vara viktigt är att de har 9 skadekolumner (om det inte är små hästar). Dom har runt 16 i förflyttning. Dom har läderartad hud.

Så, det var inte så mycket att det var olagligt, o ändå hjälpsamt. Jag är snäll.
:gremsmile:

Förslag (OT)

"Jag har numera följande böcker i min ägo:

* Eon Dexluxe
* Alver
* Mystik & Magi
* Spelarens Handbok"

Köp resten av böckerna och läs igenom dom. Då kanske du förtjänar infon :gremsmile:.

Förresten, hur svårt kan det vara? Ett förslag: rundt 40-45 i STY, typ 30 i TÅL, kanske sju-åtta i RÖR, typ fyra-fem i PSY, varierande mellan 8 och 12 i VIL (kanske), lite under tio i SYN och HÖR.

Jag har M&V, men siffrorna är tagna ur luften.

Mvh Victor Palm...

...Som tycker att Ragathol ska köpa fler böcker.

Ragathol

Veteran
Re: Förslag (OT)

Jag skulle gärna köpa M&V men den finns ju inte att hitta någonstans. Och sen att de nya expansionerna *kanske* kommer om 3 månader gör inte saken bättre. Ingen affär i Malmö har M&V, jag har inte hittat den begagnad och det går inte att beställa den från någonstans. Tradition skulle ha den inne (enligt deras hemsida) men icke! :gremfrown:

Ett nytt förslag (OT)

Jag har för mig att den finns på Nova i Lund. I alla fall sist jag var där.

Mvh Victor Palm...

...Ute och traskar i OT-landet.