Du hade äldsta röst och sen var Sidd tvåa, eftersom alla bytte till mig i slutet efter att de inte fick med mig på Sidd tåget.Precis innan Vimes byte, och det stod 5-4, hade Kim möjlighet att snipea till sig en ulvseger, så Kim är rimligtvis grön. Jag kanske hade det beroende var äldsta rösten låg, men det har jag inte orkat kolla upp än.
Och @Korpa, du kan vänta med den där tårtan. Det är fullt möjligt att Sidd var ulv, för vi har ingen aning om Vimes talar sanning om vad LJS säger från graven.
Jag tror ju att du är grön, Xyas. Men det här är ju ärligt talat rena påhitten.men nog måste du nu stå till svars för att du räddat BDG första rundan, och stred stenhårt för att rädda honom andra rundan.
Btw: om jag och BDG var ulvar ihop, och läget är som det var i R2... Är det verkligen en jättejättedålig ulvstrategi att flytta från min ulvpolare som inte kommer bli utröstad till en bybo som kommer bli det. Att se den röstflytten som en scum tell är bara tokigt.Det tycker jag att jag förklarade, väl? Halo var på väg ut, han var mitt andrahandsval. Jag vet att jag är bybo, bättre att jag sätter spiken i någons kista än att en ulv gör det (om det hade varit så att Halo var ond och BDG god alltså - vilket vi nu vet inte stämmer - men i R2 visste ju bara ulvarna det).
Tycker det är för mycket analys om din röstflytt i r2, den är ointressant som informations-källa.Btw: om jag och BDG var ulvar ihop, och läget är som det var i R2... Är det verkligen en jättejättedålig ulvstrategi att flytta från min ulvpolare som inte kommer bli utröstad till en bybo som kommer bli det. Att se den röstflytten som en scum tell är bara tokigt.
Varför skulle det inte mejka sense? Poängen var ju för fan att visa att Basse och Korpa röstar på vem som helst förutom BDG (och varandra förstås). Deras förhoppning var förstås att någon från BDG-drevet skulle hoppa över.Om Vimes och Basse är ulvar. It makes sense
Om Vimes och Korpa är ulvar. It makes sense
Om Basse och Korpa är ulvar. It doesn't make sense.
Ja. Då har du nog fel. Den är intressant. För att den talar emot att jag är ulv.Tycker det är för mycket analys om din röstflytt i r2, den är ointressant som informations-källa.
Nej nej, släpp inte honom. Han är trolig ulv nummer 1 i min bok.Ok, men jag släpper Vimes så länge. Finns ju som sagt få scum tells förutom röstningen. Ska kolla mer på Basse o Korpa när tid finns.
Okej, mot bättre vetande blir det nu intressant. Varför då?Ja. Då har du nog fel. Den är intressant. För att den talar emot att jag är ulv.
Det vore ett helt bisarrt beteende för en ulv. Nu när vi har BDG:s färg svart på vitt kan vi ju läsa allt som hänt i ljuset av det.Ja. Då har du nog fel. Den är intressant. För att den talar emot att jag är ulv.
Så att du byter din röst från BDG till Halo i slutet av rundan minskar misstankarna mot dig... hur då? (sagt i ett rökigt rum med bara en lampa som lyser dig rakt i ögonen).Det vore ett helt bisarrt beteende för en ulv. Nu när vi har BDG:s färg svart på vitt kan vi ju läsa allt som hänt i ljuset av det.
Jag fattar att min velighet i R3 är en scum tell. Inga konstigheter. Men jag köper inte att något annat jag gjort i spelet är det.
Jag vet inte om du driver med mig. Men på riktigt: ingen ulv skulle en minut innan deadline byta från sin ulvkompis som inte är på väg ut, till en bybo som är på väg ut.Så att du byter din röst från BDG till Halo i slutet av rundan minskar misstankarna mot dig... hur då? (sagt i ett rökigt rum med bara en lampa som lyser dig rakt i ögonen).
Det står "BDG var ulv" på min ödmjukhetstårta. Sidds byboighet är inte spikat.Att Korpa säger att hon ska äta eller baka tårta eller hur det var är förstås för att hon vet att SIdd var bybo.