Vimes
Sillkung
Ska detta tolkas som att du landar i att Basenanji och Korpa är de kvarvarande ulvarna?Korpa (2) - Kim Nolemo*2 (troligtvis blockad av basenanj)
Ska detta tolkas som att du landar i att Basenanji och Korpa är de kvarvarande ulvarna?Korpa (2) - Kim Nolemo*2 (troligtvis blockad av basenanj)
Så självklar är jag inte. Om du missat det så är jag risk minimerare i det grövsta.Ska detta tolkas som att du landar i att Basenanji och Korpa är de kvarvarande ulvarna?
Fanns ett fåfängt hopp hos mig att någon skulle hoppa på och försöka jaga in ett scenario med mig som ulv. Så jag gillade din röst.Röst: Ingen
Ska ju uppenbarligen inte rösta på Kim nu när skrivandet kommit igång, men har inte hunnit läsa ikapp var den ska hamna härnäst.
Eller så gjorde det 100 % klart att både Basenanji och Korpa röstade på vad som helst förutom BDG? Har du ens läst vårt utbyte?Och hur du frågade Korpa att gå över till mig. Det är så fruktansvärt suspekt. Alltså det är 9/10 hemskt bybo-spel.
Du kunde ha bytt och argumenterat för varför och då fått ut mer info för alla, inte bara dig själv. Inte säkert men värt chansningen.Eller så gjorde det 100 % klart att både Basenanji och Korpa röstade på vad som helst förutom BDG? Har du ens läst vårt utbyte?
Därtill har ju drevet mot dig fördelen att det omöjliggjorde för dig, hade du varit ulv och BDG bybo, att snajpa med en dubbelröst (typ scenariot BDG bybo, du och Sidd ulvar).
Jag förstår att det känns suspekt, men det var rätt spelat. Historien kommer ge mig rätt.
Men du är okej med att rösta ut Korpa, hur dribblar vi bort det då?Men på riktigt Xyas och Kim. Kolla på röstmönstren - det är den hårdaste datan vi har. Vilka är de kvarvarande ulvarna? Kolla på Basses spel den här rundan.
Jösses. Fumlar ni bort det här nu drar jag fan tillbaka alla löften om öl jag gjort. Då förtjänar ni ingen.
Menar du att jag skulle skrivit "Nu byter jag till Kim för att se om Basse och Korpa hänger på"? Du ser inga problem med en sådan strategi?Du kunde ha bytt och argumenterat för varför och då fått ut mer info för alla, inte bara dig själv. Inte säkert men värt chansningen.
Ja, röstar vi ut Korpa är det ju inga problem.Men du är okej med att rösta ut Korpa, hur dribblar vi bort det då?
Just nu är det ju dock jag som åker om detta står sig.Ja, röstar vi ut Korpa är det ju inga problem.
OCH DÅ BLIR DET FAN INGEN ÖL!!!1Just nu är det ju dock jag som åker om detta står sig.
Xyas kommer rösta, att lämna det som det är kommer vara inkorrekt spelatJust nu är det ju dock jag som åker om detta står sig.
Alltså, Basse. Igårkväll var det såhär:Hur troligt är det att en ulv försvarar BDG så öppet och tydligt som jag gjorde?
Din poäng här är att få det att framstå som att jag medvetet har föröskt få andra att tycka att BDG är grön, när jag istället har funderat och försökt reflektera med andra om hans status.
Alltså: först är din argumentation att du visst misstänkt BDG och inte alls försvarat honom och därför är bybo, nu är din argumentation att du har försvarat honom och att du är bybo av den anledningen.I det här inlägget är jag misstänksam mot BDG vill dessutom fånga in de andra ulvarna
Här är jag ganska dryg mot Björn
/.../
Här grönar jag Kim för att han röstar på BDG
Jag vill hävda att jag både är misstänksam men ändå försöker ta ställning till BDG här.
Min huvudpoäng är att BDG inte skulle spelat så knäppt eftersom han är deduktiv och logisk för det mesta. En inte så konstig analys även omd en är fel