Det enda vettiga är att blocka mig.Sedan vill jag bara förtydliga att jag är på språng och inte kan skriva supersnygga poster med massa formateringslyx.
Vimes, nyheter från Dödsriket? Har de nån idé om vad jag ska göra med min förmåga?
Det där är ju jätterimligt om man är en slug ulv.Ulvarna var livrädda för honom så klart men det är bara om han blir blockad som han garanterat dör. Argumentet att det var för att testa Korpa är svagt, det borde funnits en bättre förklaring. Jaja, det sade att det gjordes för att undvika kaos också men Hellzon var skarp på vad det innebär att stoppa Vimes från att prata med de döda.
Så då har jag avgörande rösten då (för vi får ju anta att Basse blockar dig Kim när du röstar på honom).Basenanji (3) - Vimes (äldsta röst), Kim Nolemo*2
Vimes (2) - Basenanji, Korpa
Ingen (1) - Xyas
Jag tycker nog att Korpa brukar ha en god ulvsniffarnäsa. Det har inte varit ovanligt att hon blivit nattmördad bland de första. Och jag tycker hon har varit väldigt frånvarande detta partiet, både aktivitetsmässigt och analysmässigt.Jag är villig att gå på Korpa om du känner det.
Du känner henne bättre än mig, vet inte om hon spelar så här vanligvis. Min röst på Basse är ju ett tecken på att jag tror att det är Basse/Korpa.