Vimes
Sillkung
Empiricus, som är läkare, tycker att det låter oansvarigtlajva i helgen
... så, vad är det för lajv?
Empiricus, som är läkare, tycker att det låter oansvarigtlajva i helgen
Jag tror BDG länkade till den i förra rundan.Jag förstår det för det är skäl jag själv skulle tänka men...Vad säger Varulvsbibeln?
Och där försvann rösten på Bdg och hamnade på.....föga förvånad!Spännande. Om du lurar mig nu så är det bara att lyfta på hatten.
Röst: Sidd - tills jag sovit på saken i varje fall.
Ska man inte stå ärligt fast i sin röst så gott det går i god tid så andra kan reagera om du nu spelar ärligt...Jag tror BDG länkade till den i förra rundan.
(Men den säger nog inget specifikt om det. Den säger nog bara att man ska ta ansvar för sin egen röst och göra det man som bybo tror är bäst med den. På tal om... Vad gjorde du med din röst?)
Jag förklarade varför jag flyttade min röst (jag tyckte där och då att jag tog ansvar för min röst).Ska man inte stå ärligt fast i sin röst så gott det går i god tid så andra kan reagera om du nu spelar ärligt...
Jag tycker genomgående Vimes mellan raderna är alltför nöjd med hur allt fortlöper.Ni behöver inte vara oroliga för övrigt. Jag har sagt åt Impetigo och Halo att vara snälla mot varandra i Valhalla!
Snälla kan inte nån ge mig en rätt röstlistaRöstade inte Vimes i sista sekunden på Halo?
Skjutit mig istället...??? Du menar att dig Vimes eller?Rapport från Andra sidan:
Impetigo tror att jag är ulv. Han menar också att han blev nattmördad för att ulvarna ville tysta honom. Han menar vidare att invändningen att ulvarna cappade honom för att de var säkra på att Halo inte skulle skydda honom inte stämmer, för då hade de skjutit mig istället.
Halo rapporterar att han väktade BDG i R1 och Kim i R2.
Jag gick tillbaka och kollade. Basenanji alltså. Var det en väl spenderad röst tycker du? Jag fattar att du spelar lite rando och blarrigt. Men att aktivt inte ta ställning (och i synnerhet om det är två bybor det står mellan) är extremt grundläggande ulvspel. (Kolla handboken).Hallå, @Sidd ! Var låg din röst 21:00? Det är inte en jättesvår fråga att svara på.
The Loop, baserat på dokusåpan the circle, vi ska låtsas vara goda och snälla dokusåpakändisar och så rösta ut dom som inte är de dom säger sig vara så kallade 'catfishes', kusligt likt varulvsspel när jag tänker efter. Men Empiricus kan vara lugn, det är förstås online, bara det att jag kommer var väldigt mycket mer fokuserad på det, men alltså jag har tre skärmar på nåt sätt ska jag väl få in lite varulvsspel också, bara inte lika mycket som vanligt kanskeEmpiricus, som är läkare, tycker att det låter oansvarigt
... så, vad är det för lajv?
Jo det är det!Hallå, @Sidd ! Var låg din röst 21:00? Det är inte en jättesvår fråga att svara på.