Zorbeltuss
Hero
Jag vet inte exakt när jag kommer få en drös pengar till övers, men jag kommer få det och då kommer jag köpa ett nytt chassi till datorn, ni får gärna tipsa mig i förväg för när jag väl får pengarna så kommer jag nog köpa chassit direkt då det jag har är så hiskeligt uselt.
Saker jag kräver av ett nytt chassi.
-Ljuddämpat.
-Lätt att arbeta med.
-Miditower eller större, Minitower är något jag lärt mig att hata.
-Helst inte något nätaggregat med, men om det följer med ett så är det krav på att det ska vara modulärt iallafall till hårddiskkablar.
-Gärna nätagget i bottnen av chassit.
-Någorlunda kvalitetskänsla (jag vill inte ha ett till chassi som måste vara på en helt jämn uta för att skruvarna ska gå in i hålen pga deformering).
-Inte någon ful designlåda som alla gamers "ska" ha.
Som ni kanske förstår så har mitt nuvarande chassi inget av detta, men det innebär inte att jag bara nöjer mig med en enda av punkterna, om det inte täcker tre eller fler av punkterna är jag helt enkelt inte intresserad av vilka övriga förmildrande omständigheter chassit har.
Tack på förhand
/Luna Lovegood
Saker jag kräver av ett nytt chassi.
-Ljuddämpat.
-Lätt att arbeta med.
-Miditower eller större, Minitower är något jag lärt mig att hata.
-Helst inte något nätaggregat med, men om det följer med ett så är det krav på att det ska vara modulärt iallafall till hårddiskkablar.
-Gärna nätagget i bottnen av chassit.
-Någorlunda kvalitetskänsla (jag vill inte ha ett till chassi som måste vara på en helt jämn uta för att skruvarna ska gå in i hålen pga deformering).
-Inte någon ful designlåda som alla gamers "ska" ha.
Som ni kanske förstår så har mitt nuvarande chassi inget av detta, men det innebär inte att jag bara nöjer mig med en enda av punkterna, om det inte täcker tre eller fler av punkterna är jag helt enkelt inte intresserad av vilka övriga förmildrande omständigheter chassit har.
Tack på förhand
/Luna Lovegood