Re: Hostile
har den personen tidigare hackat FN, flera amerikanska statliga hemsidor samt ett par brittiska statliga..
Då fattar jag verkligen inte varför man ger sig på en liten hobbysida, om man verkligen kan göra allvar av sina kunskaper. Det är ju bara onödigt och taskigt, inte alls någon utmaning...
Det är nästan ännu värre må jag säga, att vara såpass taskig när man är på en sådan nivå - jag menar, det är väl då hacking inte är en lek längre utan snarare en häftig utmaning. "Vad klarar jag egentligen av?" liksom...
Och om man nu vill hacka och se vilka sorts säkerheter man kan kringgå, varför måste man då förstöra också, räcker det inte med att ta sig runt säkerheten och komma in i systemet - måste man också fördärva allt man kommer över.
Nåväl, vad jag egentligen borde ha sagt är: Jag tycker illa om hackers när de skadar och förstör för oskyldiga... Varför inte trasha någon sida som sprider något negativt och därmed göra något någorlunda vettigt, istället för att häva sönder sidor och program för vem som helst bara för att man har skadeglädje?