<suck> Ställ ifrån er folieformen för pajkastningen är slut. Att DOD6 är ett ämne som ligger många varmt om hjärtat är tydligt men frågan är om debatten handlar om DOD6 eller någonting annat. Kritik är alltid befogad - om den är saklig och konstruktiv. Jag försvarar inte DOD6. Jag gillade inte heller den nya upplagan men jag gillar å andra sidan inte några rollspel alls - så jag spelar friform istället. Jag använder mig inte av regler i rollspel men det är inte svårt att se att de i DOD6 inte håller måttet. Men sluta klaga! Om ni inte gillar dem - ändra dem och om ni hatar dem - ta bort dem eller gör egna. Sluta försöka överträffa varandra med att hitta lustiga fel utan skicka istället mail till Riot och påpeka dem så att något kan göras. Detta är inte en debatt om DOD6 utan ren och skär
skadeglädje. Väx upp och visa lite mognad. Och innan ni uppretade bestämmer er för skälla ut mig - följ Tage Danielssons ord: "ha alltid som rättesnöre att tänka efter före".
Max Wallinder
www.galactichero.com/kryptan "There is no spoon"
skadeglädje. Väx upp och visa lite mognad. Och innan ni uppretade bestämmer er för skälla ut mig - följ Tage Danielssons ord: "ha alltid som rättesnöre att tänka efter före".
Max Wallinder
www.galactichero.com/kryptan "There is no spoon"