Count
Warrior
Tjaba, jag har nu läst igenom Vinterskogens hemlighet och visst värkar det lovand, men nu är et ett litet problem... mina spelare... jag tror inte att dom riktigt kommer att fatta att dom är med i en saga liksom, visst jag kan ha fel men detta är inte så troligt, ska jag då säja till dom att detta är en saga och inte gammal hederlig fantasy eller ska jag bara köra igenom äventyret utan att säja något om saken?
Och en sak till min spelare rollspelar inte så bra, ska jag då säja att om dom rollspelar bra den här gången så kommer dom få mer äventyrpoöäng eller är det en dålig metod?
Jag har bara en sak till på mittt hjärta och detta är, hur sak jag fånga stämningen när väl spelandet är igång, jag hade tänkt gå och köpa lite ljus och köpa en av Mortis Cs skivor, sen med lite rökelser och anant gott ska det nog fungera, eller vad tror ni?
MvH Martin
Och en sak till min spelare rollspelar inte så bra, ska jag då säja att om dom rollspelar bra den här gången så kommer dom få mer äventyrpoöäng eller är det en dålig metod?
Jag har bara en sak till på mittt hjärta och detta är, hur sak jag fånga stämningen när väl spelandet är igång, jag hade tänkt gå och köpa lite ljus och köpa en av Mortis Cs skivor, sen med lite rökelser och anant gott ska det nog fungera, eller vad tror ni?
MvH Martin