Nekromanti Har du bord på GothCon? Får jag lägga mina böcker på det?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag tänkte komma ner på GothCon. Och jag funderar på om jag skall trolla fram lite pappersböcker av mina spel och ta med för försäljning.

Men jag har inget bord, och jag är inte så intresserad av att ha något eget heller. Men du kanske har ett bord? Som mina böcker kan få ligga på?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Tyvärr inte. Annars hade du såklart fått.

wilper

Kanske. Jag beställde provtryck igår. Om det ser vettigt ut kan det bli att jag trycker ett mindre antal. Om det inte blir bra hinner jag nog inte få till det i tid.

Caligo

Swashbuckler
Jag har bordoch självklart kan du lägga lite böcker där. Gör gärna en liten egen skylt!

kloptok

Pensionerad astrolog
Vilka spel kommer du ha med dig tror du? Jag köper gärna, om jag inte redan har spelen så klart.

wilper

De som är förberedda för tryck är Höstdimma, Okult och (ta i trä) While the World Ends.

Om jag lyckas hitta tid i veckan kanske jag kan få med mig The Academy också.

RasmusL

Champion
OM du får med The Academy så önskar jag att kloptok köper ett ex åt mig och ger mig ett swish-nummer på PM! (eller att wilper ger mig ett swish-nummer och lämnar ett ex till kloptok!)

Caligo

Swashbuckler
clarence redd;n225966 said:
Vad kommer du att sälja Caligo?
Jag säljer bara mina egna grejor. Bl.a. mitt rollspel QuestCore och min feta bok med 100 kartor. Och dema lite etc. Brukar ha bord ihop med Oldtimer (som (säljer sitt Dunder och Drakar)