Nekromanti Hastigheten

Gardener

Champion
Nån som tycker att forumet är snabbare än vanligt?

Tog och bytte databastyp och jag tycker personligen att forumet är väldigt mycket mer responsivt just nu. Kan iofs bero på att jag är ensam på forumet för tillfället...

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Det är ruskens.

Nu sitter jag förvisso på en fet lina i skolan men det går snabbt som DEN. Jag har nog aldrig varit med om maken... Sidorna "popar" upp en fruktad hastighet. Men allt detta kan ju även ha många förklaringar. Man kan bara hoppas på att hasigheten här för att stanna.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Sodivra

Champion
Japp

Lite snabbare e det nog allt.. Vet inte riktigt.

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Gardener

Champion
Mera nytt

Tog stora macheten och sprättade upp DaVinci och stal hans ena hjärnhalva och opererade in den i Galilei.

Liter mera tydligt, forumservern har nu ytterligare 128MB minne (och det är lika mycket mindre i datorn hemma) och ska inte behöva swappa ett jota längre. Förhoppningsvis gör detta att det låser sig totalt som det har gjort lite då och då tidigare.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Hasse

Hero
man tackar.

Har idag inte reagerat på att det gått slött trotts att det är mer än 25 användare just nu, det blev än förbätttring reddan vid tidagre uppgradering men det märktes när antalet användare steg över 25 men inte så idag.

Så jag bugar och bockar och tackar för denna uppdatering och arbete.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Re: Mera nytt

Nu är det morgon och vi är sju på forumet....och det är riktigt snabbt. Tidigare har jag lagt märke till att forumet dog i hastighet vid 25 användare som någon tidigare har sagt, så vi får se ite senare på dagen. Tack för ditt jobb Gardener!!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.