Re: Jag ställde en enkel fråga om...
Jodå, mogge
Frågan var enkel, men svaren var inte några svar? Och missar gör vi väl alla, även om det här var en lite grövre så'n. Så farligt som många skriver är det inte.....
Aaargh, det säger sig väl självt att frågan måste ha varit konfunderande, eftersom hälften av svaren är stora frågetecken och andra halvan är utskällningar eller i mindre utsträckning tips. Glomer har bland annat inte svarat på hur Tibers inkräktande manifesterar sig, eller ens reflekterat påståendet att Tiber skulle kunna läsa posten och ta illa upp. Därför drar jag slutsatsen att Glomer är otroligt pressad eller helt enkelt lat. Är han det förstnämnda är det bara bra att pressa honom lite till, jag har ju ett rykte att leva upp till (se nick). Är han det andra så... tja, då förtjänar han ingen sympati.
Nä, riktigt så farligt är det inte. Jag erkänner att jag helt enkelt förmodade att han var lat, men sedan uppmärksammades jag om möjligheten att han kanske bara var pressad, så det är ingen fara, jag är fortfarande er gosige lille
/Mogge, som ber om ursäkt för alla möjliga missförstånd, sådana har vi haft nog med i den här tråden