Nu fattar jag inte - vill du att det ska vara så lika som möjligt, eller grönas xyas om Stövlis röstar på honom?LJSLarsson;n346147 said:NEJ VÄNTA! Stövelkatten hade redan röstat på Xyas! Tillbaka till RasmusL! #bybopanik
Röst: RasmusL
Nu fattar jag inte - vill du att det ska vara så lika som möjligt, eller grönas xyas om Stövlis röstar på honom?LJSLarsson;n346147 said:NEJ VÄNTA! Stövelkatten hade redan röstat på Xyas! Tillbaka till RasmusL! #bybopanik
Röst: RasmusL
Detsamma! Jag vet inte vad som händer längre!!!!1111Vimes;n346151 said:Ja, jag är lite full. Men inte så att det påverkar mitt omdöme (eller stavning!)
Jag försöker undvika att bli utröstad själv, och lägger min röst på någon av de jag sett som röd under spelet så den får mest röster. Köper ännu inte Vimes case mot Stövelkatten.Sodivra;n346152 said:Nu fattar jag inte - vill du att det ska vara så lika som möjligt, eller grönas xyas om Stövlis röstar på honom?
Khan är typ en av mina grönaste.Vimes;n346156 said:Khan borde vara ett alternativ. Just sayin
Ja, men han är så svårläst. Eller slug. Han borde nog segla upp på samma nivå som Xyas i min bokVimes;n346156 said:Khan borde vara ett alternativ. Just sayin
Jag vill vänta med katten en runda.Vimes;n346160 said:Larsson! Ska vi hänga Katten eller inte?
Men sup då för fan. Britt-MarieBasenanji;n346157 said:Men jag är här. Dock är jag den enda som är n å g o r l u n d a nykter. Ni är ju helt galna
Att han inte också ballar ut just nu är lite ulvigt, en ulv skulle kunna luta sig tillbaka eftersom han vet. Eller så har han gått in och bädda om barnen, eller läser ikapp.Stövelkatten;n346161 said:Ja, men han är så svårläst. Eller slug. Han borde nog segla upp på samma nivå som Xyas i min bok