Du vet att du spelar det här spelet helt fel va?Konrad Konvalj said:Röst: Lu-kaazhLu-kaazh said:Jag försökte använda förmågan på vic men han gick och dog så det fungerade inte.
Du skall plocka fram det Recca har skrivit och gjort det möjligt för dig att använda din psykologiförmåga.
Efter det skall du plocka fram det Vico har skrivit så att vi kan få ut nått av det hela.
Detta skall du givet göra pronto!
Sen skall du så klart förklara för oss varför du valde att sikta på Vicotnik. Var han den ända som gav dig möjlighet? Fanns det fler tänkbara alternativ? Alla kort på bordet här nu.
Detta har kommenterats av bland annat Vimes.Lu-kaazh said:Vi har ju fatktist endast Avidos förlaring till att det finns ett killroom. Och jag tycker det låter som en lögn. För om det var sant så känns det konstigt att endast en person fick den oerhört viktiga kunskapen.
Samt så känns det korkat av Avidos att inte berätta det första rundan, så om han hade dött så hade vi aldrig fått veta det.
nej jag tror att killroom är ett desperat försök att hålla oss från hallen.
Att du blandar ihop Arvidos och Recca är för mig anmärkningsvärt.
Borde du inte hänga upp dig på någonspelare vars information vi har nytta av att veta om den är sann eller falsk?
vad vinner du på att jag grönar eller rödar mig?
men eftersom du nu lägger så mycket kraft på mig så tror jag att ingen kommer kunna släppa mig om jag inte grönar mig.
Du frågar om väldigt mycket och jag tänker inte svara på allt, att jag går ut med detaljer av min förmåga kommer inget gott komma av.
men jag an svara på några andra saker.
att jag blandar ihop avdos och recca är dumt, men det är också väldigt jag, jag för aldrig några anteckningar utan jag försker hålla allt i huvudet. ibland så blir det fel, men min poäng jag lyfta fram gäller ändå (fast med recca ist) varför väntade hon så länge med att släppa den informationen? vad vann hon på¨det?
Mer jobb till Lu-kaazh.
R1
"Jag vill också göra en outning att min roll verkar peka mot att spelare kan dö, så jag gissar på att ulvarna kan döda oss"
R3
"Om vimes dör så dör han om inte så stärker det teorin om att det inte finns ulvar."
[/quote]
1. det står i min förmåga att om jag riktar den mot någon som dör så får jag ingen information
2. Om han dör så finns det inget vi kan göra åt saken, vi an omöjligt skydda honom på något sätt (om det inte finns en väktare såklart), men om han inte blir dödad så kommer jag börja tro på slumpmord