Re: Outningslista
Jag har outat min kartinfo och jag ser ärligt talat inte hur något annat jag har kan hjälpa byn, så jag tänker inte outa något mer specifikt än att jag också har ett föremål. Mitt föremål är lite... eh... futuristiskt, kan man nog säga. Det finns inte i vår nutid, men lär komma i framtiden. I övrigt har jag samma kategorier som er andra, inklusive den Recca inte nämnde.
Jag stod först på K.K:s lista och jag ser inga problem med att vara först.Brynolf said:En plan har lagts fram. Vi vill ha fram alla kartbitar snarast. Konrad har även föreslagit en outning av valfri roll-grej med motivering. Jag kan ställa mig bakom det, men avråder bybor från att ta upp de roll-kategorier som inte nämnts än i samband med Recca-spökerierna. Det kortet kan vi lira när vi hittat fler misstänkta.
Men framför allt ska kartan fram!
Jag har outat min kartinfo och jag ser ärligt talat inte hur något annat jag har kan hjälpa byn, så jag tänker inte outa något mer specifikt än att jag också har ett föremål. Mitt föremål är lite... eh... futuristiskt, kan man nog säga. Det finns inte i vår nutid, men lär komma i framtiden. I övrigt har jag samma kategorier som er andra, inklusive den Recca inte nämnde.