tripp_trap
Veteran
Re: Återuppståndelsen!
Risken för utröstning är helt riktigt noll, men jag menade att jag hoppas att inte skurkarna kan komma åt dig under rumsförflyttingsfasen. Vilket kanske är vettigt, hur stryper man ett spöke liksom?
Röstningsläge (återigen, är inte säker, denna bygger på mina tidigare beräkningar):
Salongen (8): Lu-kaazh, Cassius/Vicotnik, Konrad, Tyr, Brynolf, Recca, xyas, Vimes
Barnkammaren (3): Tripp_trap, Arvidos, Korpa
Ingen röst (0):
Klar ledning för Salongen, vilket är bra om inte annat.
Du tycks alltså mena att din roll har någon slags fördel av att behålla informationen? Okej. Kartinformation har hittills inte innehållit några konstigheter, och kan inte se hur de rimligtvis skulle göra det heller. Kanske har du som påstått spöke nåt slags meta-info om rummen? Vi diskuterade tidigt om vissa rum som safe-rooms eller tvärtom, men vi har ju inga bevis för sånt än. I brist på påtryckningsmedel kan jag inte göra mer än att snällt be dig att dela med dig av kartinformationen.Recca said:Jag tror jag vet när det är lämpligt att outa information från min roll bättre än du. Och så vitt jag vet kan du lika gärna vara en ulv som fiskar. Men mycket riktigt är jag inte rädd att bli utröstad eftersom det inte finns någon utröstning.
Om min roll:
Vad jag kan utläsa är min roll en ledtråd till hur man känner igen varulvarna. Mer än så vill jag inte berätta men jag har nog smulat en del hittills, kan tänkas.
Risken för utröstning är helt riktigt noll, men jag menade att jag hoppas att inte skurkarna kan komma åt dig under rumsförflyttingsfasen. Vilket kanske är vettigt, hur stryper man ett spöke liksom?
Röstningsläge (återigen, är inte säker, denna bygger på mina tidigare beräkningar):
Salongen (8): Lu-kaazh, Cassius/Vicotnik, Konrad, Tyr, Brynolf, Recca, xyas, Vimes
Barnkammaren (3): Tripp_trap, Arvidos, Korpa
Ingen röst (0):
Klar ledning för Salongen, vilket är bra om inte annat.