Presentation Hej, gammal föredetta DoD-spelare här!

Boganis

Veteran
Spelade både med D100 och D20 när det begav sig under 80-talet.
Tyckte det var enklare att rollspela med basreglerna men tyckte mycket om de mer detaljerade reglerna Expert försåg oss med.

Nu har jag upptäckt relanseringen - DoD23 och omfamnar den i en dimma av nostalgi!
Hoppas det är möjligt att hitta någon i Östersundstrakterna det går att spela med.

Har införskaffat Foundry VTT-modulen, men tycker lärningskurvan är brant, så tar nog ett tag innan jag vågar mig på den digitala versionen.

Toodle-oo!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Hej och välkommen till forumet! Tycker jag känner igen användarnamnet och bilden från Dragonbane-discorden.

Östersund borde kunna bjuda på spelare tycker jag, men jag har inte koll på om vad vi har för forumiter där. 🤔

clarence redd

FrostByte Books
Spelade både med D100 och D20 när det begav sig under 80-talet.
Tyckte det var enklare att rollspela med basreglerna men tyckte mycket om de mer detaljerade reglerna Expert försåg oss med.

Nu har jag upptäckt relanseringen - DoD23 och omfamnar den i en dimma av nostalgi!
Hoppas det är möjligt att hitta någon i Östersundstrakterna det går att spela med.

Har införskaffat Foundry VTT-modulen, men tycker lärningskurvan är brant, så tar nog ett tag innan jag vågar mig på den digitala versionen.

Toodle-oo!
Trevligt att ha dig här!

zonk

muterad
Välkommen till forumet!

Kolla in vrållådan vetja, en discord där en del forumiter hänger o pratar: