Nekromanti Hej! Jag heter Hanna

GeoMystikerEnya

Veteran
Hej! Jag heter Hanna och bor numera i Australien. Jag har spelat mest Eon och lite DoD och även testat på Cyberpunk2020 vilket jag hoppas spela mer av snart. Jag hoppas kunna följa vad som händer på rollspelsfronten hemma genom forumet och få bra spelideer som jag kan använda här nere. Jag har aldrig spelledigt men har blivit tillfrågat att leda en DoD kampanj här så lite SpL tips vill jag gärna snappa upp. Annars gillar jag Fantasy och Anime, tränar Silat (indonesisk kampsport) och har varit scoutledare hela mitt liv men har en paus från det nu. Ska bli trevligt att träffa nytt folk och få spelinspiration här!

Mundo

Myrmidon
Välkommen hit Hanna!

Om du känner för att introducera dina Australienska vänner för Eon (tre eller fyra) så smyg in på Eon forumet. Personligen lirar jag i Engelsk grupp och har sammanfattat lite regler, rollformulär och annat smått och gott på Engelska.
Sprid evangeliet!

Lycka till med din DnD kampanj!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Välkommen hit och kul att du ska testa att spelleda! Med DoD, menar du drakar och demoner eller dungeons & dragons då?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Cool! Cyberpunk 2020 är ett av mina favoritsrollspel! Det snackas om en ny version, men jag vet inte riktigt vad som hänt med det.

/Magnus

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Australien? Coolt! :)

Välkommen hit. Hoppas du hittar vad du söker efter. Bara starta tråd med frågor så kommer forumet förhoppningsvis att leverera! :)

Big Marco

Läskig
Välkommen hit! Alltid kul att se att Eon-entusiasmen sprider sig gobalt! Det finns andra som spelar Eon - på engelska - aktivt, med egenhackade översättningar. Kika in på Eon-forumet här på sajten för mer info. :)

GeoMystikerEnya

Veteran
Tack för alla trevliga välkommstönskningar :grin:. Mundo, jag ska kika på dina översättningar, har försökt att få mina vänner intresserade av Eon men de är lite rädda för att prova något de inte har sett förut, ska kolla på dina översättningar och se om de kan hjälpa de på traven. Björn Wärmedal, Det är Drakar och Demoner jag har testat på innan men nu vill mina Australien vänner att jag leder ett Dungeons and Dragons äventyr så jag måste läsa inn mig på skilldnaderna. Det är senaste versionen som vi ska testa. zonk, tack för tipsetska kolla detta genast. :grin:

Jimmy

The One Ringkvist
Kul! Välkommen! Jag tror jag snart behöver göra en Cissi och skriva en "Hej"-tråd.