Spelknepe
Veteran
Då var det dags för mig att säga hej! Tobias heter jag och bor i Helsingborg. Har spelat rollspel i nästan 20 år och siktar på 20 år till! Är aktiv som kartritare åt flera olika företag, bl.a. Fria Ligan, Järnringen, Modiphious (Conan och Mutant Chronicles) samt några andra mindre aktörer! Startade och är Admin på erebaltor.se sen 10 år men är tyvärr ganska inaktiv p.g.a. tidsbrist.
Har hängt med med i de flesta årgångar av rollspel och minns mitt första äventyr till Drakar & Demoner som en storebror till en kompis hade skrivit. Det var enormt spännande, handskrivet på ett A4 och inledningen löd såhär: "Ni sitter på ett värdshus, plötsligt flyger tre Rock in och attackerar"
Uppskattar enkla spel med mycket fluff, karaktärsdrivet och känslosamt rollspel blandat med action och äventyr!
/Tobias Tranell
Har hängt med med i de flesta årgångar av rollspel och minns mitt första äventyr till Drakar & Demoner som en storebror till en kompis hade skrivit. Det var enormt spännande, handskrivet på ett A4 och inledningen löd såhär: "Ni sitter på ett värdshus, plötsligt flyger tre Rock in och attackerar"
Uppskattar enkla spel med mycket fluff, karaktärsdrivet och känslosamt rollspel blandat med action och äventyr!
/Tobias Tranell