Kanske vore det bra att ta del av den övriga debatten ...
Sedär, sedär, detta var en känslig punkt. Det kanske inte är så högt till tak här, ändå?
Jag svarade på första inlägget eftersom jag jag syftade på det i synnerhet.
Det innebär inte att jag inte har läst alla, vilket du om du är redaktör, borde känna till.
Givetvis läste jag alla inlägg på tråden först för att undvika att säga något som redan är sagt.
Det är ingen övrig debatt, utan snarare en lång rad ganska ensidiga inlägg, åtminstone var det så innan hemsidan krashade.
Nu ser det bättre ut. Busen blev utsparkad för brott mot reglerna, än sen då? Måste alla, inte minst redaktörerna själva,
träda fram och förklara sig? Orerandet om hur korrekt agerandet var och att
www.rollspel.nu sköts så fint känns lite omoget,
i alla fall i det här sammanhanget.
Att citatet i den inledande insändaren:
"De flesta av oss på #rollspel har stort inflytande i sveriges rollspelsamhälle...bara så du vet.."
inte kanske inte är taget ut luften antyds av en annan redaktör, Olisteion 2000-11-05, med orden:
"Sedan är det klart att man skryter om makten man har... ...men det är inte för att skrämma folk. Så det så."
Mentaliteten understryks ytterligare av ditt svar där du påpekar att du skrattar, och att jag inte läst alla inläggen.
*skrattar* -kommentaren och smileyn som grädde på moset skulle kunna vara hämtade från en chat-sida för tonåringar.
Det ser lite andefattigt ut. En redaktör som kanske anser sig ha en betydelsefull ställning borde se till att det han skriver framstår som seriöst, eller åtminstone välgrundat. Redaktionens anseende kan bli lidande annars.
Hur kan busen förresten göra inlägg som har blivit utkastad?
Är det någon idé för oss andra att hålla på med lösenordsexercisen längre?
Mvh
Jens G