Nekromanti Hej och hej då

Vimes

Sillkung
Hej WRNU!

Jag har bestämt mig. Bestämt mig för att gå vidare. Det är förstås inte alls säkert att det är permanent, egentligen, men det känns så nu (sen får vi se hur det känns i höst).

Jag har alltid tyckt det varit lite töntigt med forumanvändare som skriver “Hejdå”-inlägg, men fann att jag inte kunde låta bli. Jag tänker att jag varit en del av det här forumet under tillräckligt många år för att det ska vara påkallat att säga något innan jag går upp i rök. Eller så är det en fråga om ett lite för stort ego, jag vet inte.

Hur som helst så kommer jag logga ut och inte komma tillbaka. Det finns en miljard anledningar till detta men de tre överlägset viktigaste är:

Jag spelar typ aldrig rollspel längre, och har väl egentligen aldrig känt något jättebehov av att diskutera rollspel heller.

Varulvsspelsscenen på WRNU har tynat bort och dött.

Den här känslan av “mitt internet-community” har de senaste två åren vittrat bort och försvunnit för min del. Idag blir jag mest irriterad eller ointresserad av att hänga här.

Så, det kostar mig inte så mycket att hoppa av. Och jag tror inte det kostar er så mycket heller :) Att moderatorerna får en grinolle mindre att hantera är väl den största skillnaden.

Jag kommer mest sakna varulvsspelsklubben (det gör jag redan) som för några år sedan var det bästa internet kunde erbjuda, men även vissa användare och vissa diskussioner. Men vem vet, vi kanske ses på något konvent?

Om någon till äventyrs vill kontakta mig (för att bjuda in till ett varulvsspel kanske?) och inte har min mail eller facebook har jag slagit på e-postaviseringar för meddelanden på forumet, så det borde funka att skicka ett PM här.

Tjing!

Man blir trött på ditt jävla gnäll

CapnZapp

Myrmidon
Jag respekterar ditt beslut att inte stanna kvar här eftersom du säger dig inte längre spela rollspel.

Inkognito

Swordsman
Jag instämmer med CapnZapp, men har samtidigt svårt att respektera att du inte längre spelar rollspel! Skärpning! :)

Krille

Super Moderator
Moderering:

RasmusL;n192345 said:
Forat hälsar på sedvanligt manér!
[animgif bortplockad ur citat]
Hurru RasmusL, du har blivit ombedd hur många gånger som helst att INTE enbart svara med dina animgiffar. Eftersom du fortsätter skita i det stänger jag av dig i 48 timmar. Det går in under "nerskräpning" i reglerna.