Grattis polarn.... [OT]
...Du har just kvalat in på listan över de minst respektabla inlägg jag sett, med det här inlägget.
"Jag hade läst Yassilus' inlägg, men han skrev ju helt andra saker än vad jag gjorde! Med din logik så har ju även Yassilus skrivit ett onödigt inlägg eftersom han nämner samma tips som Krille redan gjort."
Ja, mitt inlägg var komplett onödigt, precis som alla andra inlägg på det
www.rollspel.nu eller vilket annat diskussionforum som helst, och jag tar gärna på mig rollen som onödig, det är lugnt, jag är van.
Jag ser dock en liten skillnad mellan mitt inlägg och ditt och det är att min är en kommentar på Krilles i förbifarten, ditt är bara samma sak som mitt fast med en dillkvist på toppen.
Jag bryr mig inte särskilt mycket ifall du vill skriva samma sak som jag igen, det är lugnt, jag är van att folk gör det. Blivit rätt mycket så på senaste tiden.
"Jag slipper ju läsa deras pladder när jag i framtiden tittar tillbaka på trådarna..."
Då måste jag ge lite tips.
På
Infopops hemsida kan man köpa den senaste versionen av det här forumsystemet som körs på
www.rollspel.nu. Det är tyvärr rätt dyrt, men det kan nog vara värt det.
Å andra sidan finns ju
vBulletins forumsystem som, om än är ganska rörigt att administrera funkar ypperligt som forum och har en del roliga funktioner.
Sen finns det ju en del gratisalternativ, till exempel
PunBB som är min personliga favorit, eller varför inte
phpBB som är det som körs på Sveroks forum.
Eller det smidigaste alternativet... Att starta en ordbehandlare man själv har på datorn och skriva ner det man tycker...
...För så som jag tolkar din sista rad så struntar du i vad vi andra skriver här på forumet och bryr dig bara om vad du själv skriver. Försöker du anpassa det synsättet till ett diskussionsforum där det i dagsläget finns strax över 5000 registrerade medlemmar så får du förstå att folk ställer sig frågande när du skriver samma sak som någon annan redan gjort, oavsett vem det är.