Herr Celric
Veteran
Vill bara skriva något för att reta alla Camarilla älskande hippies. Sabbaten härskar fett (Nåja Gangrel härskar snäppet värre/bättre... Men dom har ju lämnat Camarilla nu (Äntligen.). Visst de har inte gått över till Sabbaten men det är ta mig fan bättre att vara independent än Camarilla....
Finns det för övrigt några som lajvar Sabbat i Östergötland?
Får man månne vara med och prova?
Jag vill också passa på att ösa lite Kärlek över klannovellerna. De har fallit mig i smaken så pass mycket att det fan har varit en plåga att vänta på nästa och nästa bok och ännu får jag ge mig till tåls på att sista bokafan ska komma. Gillar du Vampire och inte kollar upp dessa borde du skämmas. Däremot är jag grymt besviken på the grail convenant trilogin och låna hellre bokarna av någon än släng ut pengar på dom om du är nyfiken.
Finns det för övrigt några som lajvar Sabbat i Östergötland?
Får man månne vara med och prova?
Jag vill också passa på att ösa lite Kärlek över klannovellerna. De har fallit mig i smaken så pass mycket att det fan har varit en plåga att vänta på nästa och nästa bok och ännu får jag ge mig till tåls på att sista bokafan ska komma. Gillar du Vampire och inte kollar upp dessa borde du skämmas. Däremot är jag grymt besviken på the grail convenant trilogin och låna hellre bokarna av någon än släng ut pengar på dom om du är nyfiken.