Nekromanti Hela forumet filmar

walium

Ganska töntig, faktiskt
Arvidos har redan visat sig ha en viss begåvning som filmskapare, men finns det någon som kan toppa detta alster? Jag utmanar alla som läser detta att följa i Risings fotspår och bjuda forumet på ett gott skratt. Nog rymmer vårt kära community tillräckligt mycket humor för att vi ska kunna skapa fler filmer av denna typ? Kan i rekommendera några hemsidor som utgångspunkt?

Kropotkin

Warrior
Den där stackars tyska ynglingen har cirkulerat ett par varv på det världsomspännande nätet som kallas internet vid det här laget.

Jag såg honom första gången när han spelade Championship Manager. I det läget trodde jag att det var autentiskt, det var och är ungefär så jag brukar agera när jag spelar det spelet; svära som kapten Haddock, spotta på skärmen, dunka stolen i marken, slänga pennor...

Som tur är, är jag en mycket bättre förlorare när jag spelar rollspel.

Johan K

Gammal & dryg
Det blir nog svårt..

Att matcha Risings film blir nog svårt tror jag bestämmt..
Är inte säker på att man kommer att lyckas, men man kan ju föröska iaf..

Storuggla

Champion
Arvid handlar på Willys är inte bara stor filmkonst, det är ett viktigt tidsdokument också. Och så får vi veta att Arvid äter bacon, och det är ju bra att veta. Inget kan nog slå det.

Storuggla, bananlian

Sodivra

Champion
Icke!

Jag äter ej bacon mera!

Visserligen så äter jag bacon i skrivande stund, men det är enbart för att jag fick den gåva.