Nekromanti helig krigare?

Sadaigh

Swordsman
Re: Vad Vitulv tycker, och Sadaigh

lol, asså... Triber är inte ens med i spelgruppen. Och Glomer.... han bara töntar sig, vilket jag stör mig på. Där är inga "splittringar" inom gruppen. Vi bråkar inte med varann, men "de övriga" gillar att diskutera saker & ting här av nån anledning, varför... det vet jag inte.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013

lol, asså... Triber är inte ens med i spelgruppen. Och Glomer.... han bara töntar sig, vilket jag stör mig på. Där är inga "splittringar" inom gruppen. Vi bråkar inte med varann, men "de övriga" gillar att diskutera saker & ting här av nån anledning, varför... det vet jag inte.
Du stör dig alltså på Glomer (som tydligen är SL), och ni låter inte Triber vara med i spelgruppen... Inga slitningar? hmmm

warmoose

Warrior

vi har tre SL i vår grupp :gremsmirk:
ok det kanske värkar som vi bråkat helatiden... men det är fel vi är vänner men vi gillar att diskutera allt inom rollspel.... ok glomer var jäkligt taskig mot triber det tycker jag med!

Vitulv

vi har tre SL i vår grupp
ok det kanske värkar som vi bråkat helatiden... men det är fel vi är vänner men vi gillar att diskutera allt inom rollspel.... ok glomer var jäkligt taskig mot triber det tycker jag med!
Ja, det verkar som att det värkar.

Lord Duregar

Warrior

Man får skoja till det lite smått men när man hugger av armar på en av de som man spelar med eller dödar deras häst då har man gått för långt!!!
Att slänga ner dem i brunnen är också lite över gränsen, men jag var med då och han som blev nerkastad i brunnen blir mycket sur ifall personer gör oschyssta saker mot honom!
Och Sadaigh han är inte glad för det du sa om hönan! :gremgrin:

Vitulv

Nu har du nog svarat på fel inlägg. Jag har varken kastat ner någon i en brunn eller sagt något otillbörligt om en höna.

Sadaigh

Swordsman

Nej, jag , Glomer warmoose och Lord Duregar turas om att vara SL, jag stör mig inte på Glomer, fattar bara inte varför han skriver sådana inägg?! Och vi vill inte ha med Triber i gruppen.

Sadaigh

Swordsman

lol, nej han återblickar bara på vad som hänt under en spelkväll...=P Asså.. läs den första raden på hans inlägg, det innebär att han ville ha sagt någon ting, och han börjar lite snitsigt, på Vad han säger.. En helt annan femma om folk fattar det han skriver=F

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Japp! (nt)

NT = Noninterventionspolitisk Tarmvägg