Nekromanti Hellblazer tv-serie!

anth

Vetefan
Godis!
F*n va skönt att vi slipper Keanu Reeves och att det är en kille så låter brittisk när han talar.

Zorbeltuss

Hero
Misstänker att Tilda Swinton inte kommer vara med, resten verkar bra.

/Zorbeltuss

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
+ Snubben som spelar Constantine är mer lik seriens Constantine än Keanu var.
- Snubben levererar inte sina repliker med någon större trovärdighet; det känns mer som att han försöker väldigt hårt att vara cool, snarare än seriens lessa och sura Constantine.

Jag väntar med final verdict och håller ögonen på projektet.

Constantine verkar vara för mycket hjälte än han ska vara och det är definitivt för lite pubmiljö och överdrivet rökande, han är för lite av en sliten bastard för min smak. Fast den är väl inte gjord för serieläsarna, antar jag.
Gurgeh said:
Jag misstänker att pubscenerna (om det nu finns sådana) inte är förstavalet när man sätter ihop en trailer.

chrull

Stockholm Kartell
Voldstagg13;n19689 said:
Constantine verkar vara för mycket hjälte än han ska vara och det är definitivt för lite pubmiljö och överdrivet rökande, han är för lite av en sliten bastard för min smak. Fast den är väl inte gjord för serieläsarna, antar jag.
Hårt omdöme efter en 3-minuters trailer som mest verkar fokusera på att visa specialeffekter :D

God45

#PrayersForBahakan
Det känns lite mer New52 Constantine från vad vi ser men det behöver inte nödvändigtvis vara dåligt. Så länge inte JLD:n dyker upp så blir nog det också en bra tv-serie. Men jag vill se mer innan jag uttalar mig.

Jocke

Man med skägg
Jag är bara orolig för att han inte ska röka tillräckligt mycket. Eller fel märke. Säljs Silk Cuts ens i USA?

anth

Vetefan
Jocke;n19885 said:
Jag är bara orolig för att han inte ska röka tillräckligt mycket. Eller fel märke. Säljs Silk Cuts ens i USA?
Ska han röka ska han givetvis få lungcancer.
Bolongo said:
Heh, tänk om serien går bra och de kör den storyn i säsong 2?

Kommer förstås inte att hända, men man kan ju drömma.
Jocke said:
Ja. Dangerous Habits är ju det man vill åt. Och hungerdemonstoryn då.

chrull

Stockholm Kartell
Tänk om de blandar in Tim Hunter? Imagine the cries of the internets.

God45

#PrayersForBahakan
chrull;n19955 said:
Tänk om de blandar in Tim Hunter? Imagine the cries of the internets.
Jag hoppas ju på att Zatanna dyker upp. Det hade varit grymt. Men samtidigt tror jag inte jag kan ta en live action serie med Deadman i den på allvar :p