Nekromanti Hellre röd än gul!

Troberg

Sinister eater
Den senaste veckan eller så har rödfärgningen av olästa inlägg varit helt out of whack för mig. Oftast är alla inlägg gula (vilket är anledningen till att jag kan ha missat att svara, så om någon känner sig förbisedd så är det inte personligt), ibland kan vissa vara röda, men inte alla olästa. Lästa inlägg blir dock inte röda (såvida de inte är mycket gamla).

Attans jobbigt att läsa på det sättet, speciellt med en lina som bara passar för sengångare på Zopiklon där varje felklick innebär väntetid.

Några förslag?

Rickard

Urverk speldesign
Re: Hmm, mig med

"Logga ut så fixar sig allting nästa gång ni loggar in."
Inte mycket till tröst då...

a) De trådar som blivit gulmärkta fortsätter vara gulmärkta, vilket gör att jag kan missa inlägg..
b) Det fuckar till sig ändå efter att jag öppnat några forum, trots ny inloggning..

/Han som tycker det är rätt jobbigt när saker strular till sig igen 5 minuter efter inloggning

Troberg

Sinister eater

"Logga ut så fixar sig allting nästa gång ni loggar in."
Inte mycket till tröst då...
a) De trådar som blivit gulmärkta fortsätter vara gulmärkta, vilket gör att jag kan missa inlägg..
b) Det fuckar till sig ändå efter att jag öppnat några forum, trots ny inloggning..
Blev lite bättre för mig, men fortfarande struligt.

Gardener

Champion

Då rekommenderar doktorn en rensning av alla cookies och omstart av browsern. Rensningen kan göras via "Mina cookies" som finns på er kontrollpanel här på forumet eller i webbläsarens egna inställningar.

Troberg

Sinister eater

Då rekommenderar doktorn (snip) omstart av browsern.
Men, då måste jag ju vara borta från forumet medan browsern startar om!?!?!?

Rensningen kan göras via "Mina cookies" som finns på er kontrollpanel här på forumet
Slår den alla cookies eller bara wrnu-cookies. Jag har för mycket logininfo som jag inte har uppskriven liggande i cookies för att vilja rensa rubbet...

Gardener

Champion

"Mina cookies" tar bara bort cookies satta av denna instans av forumet på denna domän, inget annat rörs.

EchonCique

Hero
Använd bättre mjukvara

Slår den alla cookies eller bara wrnu-cookies. Jag har för mycket logininfo som jag inte har uppskriven liggande i cookies för att vilja rensa rubbet...
Använd Firefox eller Safari så kan du välja vilka du skall ta bort och vilka du skall ha kvar.

Troberg

Sinister eater
Re: Använd bättre mjukvara

Använd Firefox eller Safari så kan du välja vilka du skall ta bort och vilka du skall ha kvar.
Det kan jag ändå (oftast rensar jag dem direkt i filsystemet i vilket fall), men en del är lite kryptiska och det är inte glasklart vilka man ska slå.