Nekromanti Help! Please, Gardener, help....

Vad ska jag göra? När jag har gjort fel i ett inlägg och upptäcker det på förhandsvisningen så är rutan TOM när jag går tillbaka.....helt TOM. Betyder det att man inte längre kan gå tillbaka och redigera sina inlägg efter att man har sett dem i förhandsvisningen? I så fall är det ju inte så bra och nåt som måste göras något åt om man kan göra något åt det.....Tror du att du, Gardener, kan kolla på det?

Skulle bli jätteglad om du kan fixa det....

....*några minuter senare* Vänta nu, det står en ruta med redigera under inlägget i förhandsgranskningen, aha! DEt var bara en sån där liten förändring, puih! Då behöver du inte rycka ut Gardener! Allt under kontroll eller nåt..........

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Det finns redan, eller?

Det finns ju en ny funktion för detta. När du gjort ditt inlägg så kan du direkt redigera det i en ruta under den "förhandsvisade". Det betyder alltså att man inte behöver gå bakåt för att redigera. Du kanske inte hade sett det eller menade du att den rutan också är TOM??

Re: Det finns redan, eller?

Jo, det finns redan.....jag råkade bara missa det eftersom jag inte brukar scrolla ner........F'låt!

Gardener

Champion
Jo, den nya rutan finns ju, men jag har ingen aning om varför det är tomt när man klickar på back-knappen.

Om någon har någon möjlig förklaring till detta så får de gärna höra av sig, för jag har ingen aning.

Legioth

Swordsman
Jag tror att det någongång konstaterades vara en inbyggd bug i de flesta webläsare, men för att folk inte skulle bli missnöjda så bestämdes det helt slumpvis för varje kopia av varje webläsare om det skulle ske aldrig, alltid eller ibland. Om det blir så att det sker ibland så bestäms det också (helt slumpmssigt) hur ofta det sker...