jobbigt
svårt, har nog ingenting i lägenheten som jag inte skulle kunnaa få nytt via försäkringen. enda jobbiga hade varit att köpa om böckerna och tanka om all wärz, men det lär ju inte ta så långtid(någon/några dagar så borde allt det vara tillbaka) har ingenting på datorn som är så viktigt att den faktiskt är värd att spara(allt av vikt ligger på serverar som är inte är i byggnaden och det är fan inte mycket som är viktigt där heller)
hmm, vad skulle det då kunna vara... har jag kläder på mig(om jag inte har det vill ja ha ett par byxor)? vad får jag ha i kläderna? får jag ha det vanlig mobil och plånbok? hade varit lite jobbigt att bli av med mobiltelefonen, orka leta reda på alla nummer och tala om att jag antagligen fått ett nytt till alla dessa, suck
fan det här var ju faktiskt svårt(usch, börjar få lite halsbränna), det skulle kanske nä... allvarligt detta var svårtvad har jag egentligen i lägenheten som är värt att spara?
såvida telefon och plånbok inte tillhör kläderna väljer jag nog mobilen... den är nog det enda som hade varit lite jobbigt att bli av med, om telefonen tillhör kläderna tar jag flaskan med sprit i kylen(blir ju alkoholmissbruk annars)
//Netfeed - som just insett att han inte har något av vikt i lägenheten(möjligt vis min megatokyo-väska(men det är bara för att den var relativt dyr att få hit))