Nekromanti Hemliga n2 produkter

NecTech

Swordsman
Precis som jag lovade så återkommer jag nu med information om hemliga n2 produkter som neogames hade "tänkt" att släppa. Vi vet fortfarande inte om dom kanske någong gång i framtiden släpps på marknaden, men suget efter dom är nog otroligt massivt. Observera att denna information är av topphemlig karaktär och bör hållas här inom rollspel.nu´s rollspelselit och INTE spridas vidare... Jag återkommer med mer information. Bland annat ett gäng bilder som skulle vara med i olika moduler men som neogames inte tog med, trotts den fantastiska realismen och stämningen kring bilderna...

För att se bilderna, klicka här .

GrottrolletNaug

Swashbuckler
NeoTech - TOA (baksidestext)

Man kan tro att det ska stå för Totally Obscure Arsenal eller någonting liknande. Men nej då, denna saftiga modul som innefattar inte mer än 300 olika toalettdesigner, 25 olika spolljud samt en reaktionstabell för att se hur familjemedlemmarna reagerar när mannen lämnar sitsen uppe (hustrun får +Ob1T6 på kontrollslaget, givetvis). Dessutom har vi naturligtvis ett helt eget ägnat helt kapitel åt NeoVärldens kloaksystem och de boostergäng som bor där nere. Dessutom så har vi ett eget kapitel ägnat åt "Kända Personligheter med Kända Toaletter" och missa absolut inte våran vulgära ordlista som platsar i varje toabesökares vardag. Hur kan man egentligen vara utan sköna repliker så som "Det såg ut så där när jag kom hit" eller "Skit i vasken, det löser sig alltid".

:gremgrin:

/Naug

Johan K

Gammal & dryg
Bwhahaha ! (ANT)

hahahaha !!
Det där behövde jag läsa, nuså verkar ju min dag bli lite roligare !