Nekromanti Hemligt material?

DeepThroat

Veteran
God morgon,

Tänker inte berätta hur jag kom över det här materialet mer än att vissa speltillverkare kanske borde vara noggrannare med vad man lämnar efter sig när man går på krogen ;-). Bilderna kostade mig förövrigt två öl, eftersom jag inte hittade dem först. Jag tar inget som helst ansvar för de här bilderna, men jag kan verifiera dess äkthet efter att ha sökt runt på bergting.com där jag "snubblade" över en mapp kallad jorges_bestiarium. Mer tänker jag inte berätta av rädsla för repressalier. Tyvärr han jag inte ta några skärmskott.

DeepThroat

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hmmmm...

...detta kan vara den incident som numera gjort Peter så paranoid över att folk bryter sig in på hans sida att inte ens jag får titta på hans skisser...

Tack för det... ;-)

Magnus

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se

Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Öhh...

..det ser ut så där blir man ju bara glad!

Hur menar du, var du ironisk och menade att det är för jävligt att folk håller på att sno andras grejer, eller menar du som jag, att bilden är i världs klass.

Russkit snyggt Bergting, Keep it up, man!!!

//Nostradamus som ser fram emot en hel bok med hemska monster från Peter Bergting

"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Tror eller ej...

...men jag är kluven. Läskigt att folk går in och plockar bilder från sajten, men kul att bilden är riktigt bra!

Magnus

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se

Johan K

Gammal & dryg
Den var iaf väldans snygg !!
Tänk vad en pubrunda kan ge ibland....

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

Bergting

Warrior
Deep Throat...

Har kollat bilderna och läst inläggen och känner att jag måste göra ett uttalande. Tyvärr måste det bli "Inga kommentarer". Jag kan säga att det är min bild som ligger där men jag kan inte kommentera om den är till Jorges eller inte. Dessutom har den blivit manipulerad. Klottret på den måste Deep Throat ha lagt till för att den ska se ut som om han/hon "hittade den på krogen". Vilket inte är fallet eftersom min bild fortfarande ligger i bokhyllan (sist jag kollade i alla fall). Måste dock ge Deep Throat poäng för att ha lyckats hitta bilden, trots lösenordsskyddade kataloger. Kartan, eller trädet har jag ingen aning om var den kommer i från och kan/vill inte kommentera den.

Ha det gott

Peter

Hygglo

Veteran
Det kanske är....

Alvaro Tapias, eller vad han nu heter som har stått för den bilden... Då menar ja förståss "Trädet"... Men varför svarar du "ingen kommentar"? Ni skulle väl ändå visa några bilder från Bestiariet på din hemsida, så därför skulle man kanske kunna tänka sig att du skulle ge ett lite utförligare uttalande...

"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd

Hygglo

Veteran
Det kanske är....

Alvaro Tapias, eller vad han nu heter som har stått för den bilden... Då menar ja förståss "Trädet"... Men varför svarar du "ingen kommentar"? Ni skulle väl ändå visa några bilder från Bestiariet på din hemsida, så därför skulle man kanske kunna tänka sig att du skulle ge ett lite utförligare uttalande...

Ha det så gott själv, Peter och alla andra...

/Okänd

Bergting

Warrior
Re: Det kanske är....

Hej igen,

Anledningen till att jag inte berättar är för att jag inte har lov att lägga ut några bilder än. Riotminds väljer, om, när, och vilka bilder vi kommer lägga ut innan modulen finns att köpa. Därför kan jag inte uttala mig om drakens vara eller inte vara. Det har med konkurrens att göra och vi vill inte lyfta på täcket för tidigt.

Hoppas du blir nöjd med svaret tills Riotminds gör ett officiellt uttalande.

Ha det gott

Peter

Hygglo

Veteran
Jodå...

nu är jag nöjd! Nu fick jag iaf en förklaring till varför... men är det straffbart att han/hon har hackat sig in på din dator (eller hur han/hon nu kan tänkas ha gått till väga)?

/Okänd

Bergting

Warrior
Re: Jodå...

Om inte någon listat ut lösenordet ska det vara omöjligt att hacka sig in, men jag kan ju faktiskt ha lämnat bilden i en mapp som var oskyddad av misstag. Förmodligen hade Deep Throat ren och skär tur... hoppas jag.

Peter