Nekromanti Hemsida feedback

solvebring

Superhero
Det är blir jättebra det där tycker jag. Sidan är enkel, stilren och tydligt informativ. Tror inte du får några problem vilken målgrupp du än har. Sidan fyller sitt syfte och det är väl prio ett. Sedan att den inte är skitsnygg och hajpad spelar väl ingen större roll eftersom det bara är för att ge information och marknadsföra dig själv. Kanoners!

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
OK, här är lite tankar.

1. Din målgrupp är troligtvis barnfamiljer (köpkraftiga-människor med djur), äldre par och äldre singlar (folk med pengar och djur).

2. Äldre par och singlar har sannolikt dålig syn och motorik, varvid lite större text kan vara en ide.

3. Har man dålig datorvana (som större delen av alla över 35 enligt statistiska centralbyrån) så behöver det inte vara uppenbart att man kan trycka på text, något som liknar en knapp kan vara en ide...

Tja, det är väl vad jag kan komma på of the top of my head...

solvebring

Superhero
3. Har man dålig datorvana (som större delen av alla över 35 enligt statistiska centralbyrån) så behöver det inte vara uppenbart att man kan trycka på text, något som liknar en knapp kan vara en ide...
Eller att man på förstasidan kort presenterar sidan i sig och hänvisar till menyn så att dess position och utseende uppmärksammas.

w176

Förlorad dotter
Hm. Bra tanke. Knapp hade varit svårare ändring men att i presentationstexten säga att navigera runt sidan gör man med menyn till vänster är en bra tanke.

Och snäppet större text låter vettigt.

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Ser man lite dåligt så kan det vara svårt att se kontrasten mellan den vänstra menyn och bakgrunden, så en annan färg kanske kan vara av intresse.

Sen så tycker jag personligen att dina priser är lite låga, jag skulle dubbla dem.

hakanlo

Hero
Kommer säkert att funka bra så. Tydligt nischad, bra jämfört med "jag målar vad som helst". Ett par tips:

1. Lägg till en undersida av typen "Om mig", med foto på dig själv. Det kan öka förtroendet, och kan passa eftersom ett köp genom sidan handlar om personlig kontakt med dig.

2. Hitta en person som är bra på att redigera/kontrollera text. Det är inget fel på texten, men det kan putsas lite på vissa formuleringar och en del skrivregler.

3. Lägg upp ytterligare exempel, om du har. Kanske ev. ett exempel som visar fotot du utgått ifrån, och sedan resultatet.

4. Information om inramning. Står det tydligt någonstans om huruvida produkterna levereras inramade, rullade eller på annat sätt? Ev. kan inramning säljas som extra-tjänst.

5. Supertydligt om HUR man betalar. Om du bifogar ett inbetalningskort, skriv det. Om du skickar mot postförskott, skriv det, inkl. avgifternas storlek.

Lycka till!

Mvh
Håkan