Rollspel | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Rollspel enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplats
En högst relevant fråga (och kanske ingen dum idé att lägga ut en "teaser-lista" på vad jag har på gång). Dessvärre har jag inget WoD-material allsNyfiken (och självisk) fråga till dig @Henke - kommer det poppa upp World of Darkness-böcker framöver också?
Mycket bra idé! En teaserlista skulle ju även kittla upp priserna lite grand. Gimme tha teaser list!En högst relevant fråga (och kanske ingen dum idé att lägga ut en "teaser-lista" på vad jag har på gång). Dessvärre har jag inget WoD-material alls![]()
Insåg att jag missade att sätta "donation" på den här auktionen. Jag kommer därför lägga in vinsten på min Cancerfonden-insamling så fort boken är betald.Rollspel | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Rollspel enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com