HEX24

Arrikir

Venator
Blev mer don med småbarn än vad jag hade trott, blir tveksamt om jag hinner fler hexar, men kanske att jag lyckas klämma in en till innan nyår. Oavsett så har det varit en kul utmaning och det blir kul att se helheten när allt är klart!

God45

#PrayersForBahakan
Och här kommer punkten för min serie hexar.

Ett stort tack till @Lemur som ordnade den här utmaningen. Den lyckades verkligen få igång mitt skrivande igen efter ett långt uppehåll.

Och en liten shout out till både @Lemur och @God45 som båda väntade på mig på andra sidan mållinjen. Grymt jobb av er att få ihop era hexar.

Och det är 12 dagar kvar på året, det är bara en hex om dagen för er som vill hoppa på i elfte timmen. Ni kommer ju ändå bara att sitta håglöst och peta er i naveln dästa av julfrossan. Smuggla med er en julmust och göm er för de skräniga småkusinerna en stund och skriv hexar!
Det här är ju en jättekul gimmick för en hex! :D

Det har varit superkul att se vad du skrivit varje månad!

Och jag håller med! Ni hinner innan året är slut om ni börjar nu!

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Och här kommer punkten för min serie hexar.

Ett stort tack till @Lemur som ordnade den här utmaningen. Den lyckades verkligen få igång mitt skrivande igen efter ett långt uppehåll.

Och en liten shout out till både @Lemur och @God45 som båda väntade på mig på andra sidan mållinjen. Grymt jobb av er att få ihop era hexar.

Och det är 12 dagar kvar på året, det är bara en hex om dagen för er som vill hoppa på i elfte timmen. Ni kommer ju ändå bara att sitta håglöst och peta er i naveln dästa av julfrossan. Smuggla med er en julmust och göm er för de skräniga småkusinerna en stund och skriv hexar!
Wow, vilken enastående final!