Nekromanti Hitta bra figurbrädspel?

rjonas

Hero
krank said:
Wulfrik said:
Lät som ett hedervärt projekt Krank. Fast skulle du satsa på att ändå behålla så pass hög likhet i fluffet att man ändå känner igen sig?
Kanske.

Jag har ett par idéer; antingen bygger jag eget fluff i samma genre ("stora-axelskydds-genren") eller så maskerar jag existerande och ändrar lite i det estetiska (dvs har kvar idén om megakorporationer och apostlar, men kanske har en indisk, en sovietisk etc megakorp)
Null Stata [stei:ta] hela rasket.

hakanlo

Hero
rjonas said:
Kampen om Citadellet är nog bäst in show här. Jag blev överbjuden runt nånstans 900 spänn på Tradera när jag senast försökte skaffa mig ett ex.
Host. Jag kanske skulle sälja mitt - pappmarkörerna är inte ens utploppade ur arken...

!Paxen

Swashbuckler
Hakanlo said:
rjonas said:
Kampen om Citadellet är nog bäst in show här. Jag blev överbjuden runt nånstans 900 spänn på Tradera när jag senast försökte skaffa mig ett ex.
Host. Jag kanske skulle sälja mitt - pappmarkörerna är inte ens utploppade ur arken...
Jag bjuder över rjonas!

EDIT: Nej, jag bjuder inte över Hakanlo.

Ond bråd död

Swashbuckler
Earth Reborn kanske inte är riktigt vad TS frågar om, men är det nån som testat?

Läste nånstans att allt gick att förstöra. Det är ett starkt säljargument för mig iaf. :gremtongue:

Botulf

Hero
Hakanlo said:
rjonas said:
Jag skulle gärna köpa det. Men jag skulle inte kunna ge mer än nypris, så om priserna blivit summor runt tusenlappen så känns det lite väl mycket.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Wulfrik said:
Jag skulle gärna köpa det. Men jag skulle inte kunna ge mer än nypris, så om priserna blivit summor runt tusenlappen så känns det lite väl mycket.
Jag skulle hellre köpa ett där de inte är outploppade ur arken och så. Nyskick är liksom magiskt, det vill man behålla så länge som möjligt.

Däremot skulle jag helt klart kunna tänka mig nån tusenlapp för ett komplett, om jag lyckas avyttra mitt nuvarande inkompletta. och fortsätter ha heltidsjobb. VIlket är långt ifrån säkert. Faktum är att det är rätt säkert att jag INTE kommer att ha det i höst.