Har skrivits såpass lite så jag vet inte om det är fler än jag som sitter i samma båt just nu men tänkte berätta det jag vet. Vilket är en hel del.
Förlåt ty jag har syndat. I ett par timmar var jag en satanist och en glad sådan. Under dessa timmar smidde jag planer och tänkte offra vår frälsare Messias till satan och erövra denna värld.
Denna guds son räddade sedan undertecknad av ren slump och förde tillbaks mig till ljuset. Förlåt för mina synder men nu är jag återigen en tjänare av ljuset.
Under min tid i ondskans tjänst fick jag fram namnet på en annan av dess följeslagare…
Så alltså, jag var ulv men Jesus den jäkeln gjorde mig till god igen med sina krafter (alltid lite mer spännande att vara ulv) Jag har även namnet på en annan satanist!!
Det här är ju smockfullt med hett stoft.
Jag tycker de flesta varit förvånansvärt off hittills.
Även undertecknad men jag vet varför: pissheldag på jobbet och fullbokad ända tills nu.
Basse och Mr.Water-in-da-house har ju i alla fall försökt.
Men alla andra?
Hallå!
Octas inlägg borde ju fått igång diskussionen tycker jag.
Det var ju kul att det kom mer att fundera över men min första tanke Octa är att:
- Det kändes lite taget ur luften. Varför väntade du inte längre och lurade upp din satanistkompis (i er privata PM-tråd) till att skriva nåt graverande i den öppna tråden?
- I alla fall bra att det rör på sig.
@Octagonal : frågor kommer upp till funderingar. Byn kommer kunna förstå mycket av Anthrox spelupplägg om du redovisar så mycket som möjligt.
Stämmer din historia så ligger du risigt till för Nattmord.
- Hade du och en till spelare egen privat PM-tråd?
- Jag utgår ifrån att det måste finnas fler satanistceller för annars vore spelet ”brutet” vilket jag är säker på att Athrox täckt upp för innan spelstart.
Detta resonemang bryter upp vår tes om att det bara skulle vara 1 lag med typ 2-3 ulvar.
Och betyder att vi alltså har Octa+1 ulvkompis OCH nån ensam satanist
ELLER fler än 3 ulvar!
Kanske därför det varit så lågflygande i tråden.
Ska lusläsa lite mer i posterna vi hittills fått.