Sidd
âByboâ
son verkar ha huset pÄ skaft
Ăr det nĂ„t bibliskt nu Basse?
MÄste jag lÀsa igenom all bibelverser i GT nu för att hitta nÄtt
son verkar ha huset pÄ skaft
Innan Octas bomb och WaterH öppnade upp spelupplÀgget borde ni vÀl ÀndÄ smidigt lite planer pÄ att inte bli pÄkomna och hur ni skulle lyckkas luska fram Jesus.Jag lÀste tillbaka i r1 för att kika pÄ bibelorden.
I startinlĂ€gget beskrivs miraklet med döva som hör och blinda som ser, det skulle kunna vara en uppgift om att Jessis öppnat syndares ögon, det refereras ocksĂ„ till att Gud ska mosa syndare men att de som ser hör till guds flock yadayadaâŠ
Sen orkade jag inte kolla pÄ citaten i trÄden för det var s mycket övrigt att lÀsa.
Det stÄr vÀldigt klart att Sidd och i synnerhet Rasmus spelar för ulvlaget nÀr man lÀser tillbaka med den kunskap vi nu besitter.
Jag kÀnner mig helt sÀker pÄ att vi ligger rÀtt dÀr vi nu Àr och kan chilla resten av dagen.
Min och Empis chat Àr rÀtt död. Vi kan ju skriva i trÄden om vi har nÄt att sÀga varandra.
VÄr chat i sammanfattning:Innan Octas bomb och WaterH öppnade upp spelupplÀgget borde ni vÀl ÀndÄ smidigt lite planer pÄ att inte bli pÄkomna och hur ni skulle lyckkas luska fram Jesus.
Inga indikationer pÄ Empis status nu sÄ hÀr i efterhand?
Jag Àr pÄ med en Wagner om Empi den mörker-minionen bangar⊠sen pratade jag lite skit om andra spelare men Empi var för stor för att haka pÄ.
à h, jag ville göra en Wagner ocksÄ vid ett tillfÀlle! Enpi sa att han inte hade tid men jag tror att han egentligen tyckte att vi skulle slita ut Wagner-schticken om vi anvÀnder den varje spel.
Kanske nÄn sorts vÀrvning?Octagonal said:Allt detta har sitt upphov i Gud, som har försonat oss med sig genom Kristus och stÀllt mig i försoningens tjÀnst. Ty Gud försonade hela vÀrlden med sig genom Kristus: han stÀllde inte mÀnniskorna till svars för deras övertrÀdelser, och han anförtrodde mig budskapet om denna försoning.
Rasmus versanvÀndande uppfattar jag nog mest som spex, men visst, det kan ju ocksÄ vara nÄn sorts anvÀndande/vÀrvning/vÀktande...Octagonal said:Jesus sade: "Jag Àr uppstÄndelsen och livet. Den som tror pÄ mig skall leva om han Àn dör, och var och en som lever och tror pÄ mig skall aldrig nÄgonsin dö. Tror du detta?"
En gemensamt ulva-statement som gjordes av Impe, Empi och mig senast vi 3 var körda i Vimes Revolupionspel.Vad Àr göra en Wagner?
Nu Àr jag ju inte Basse, men troligtvis för att han ogillar emojis? Och Vimes ogillar ocksÄ emojis, svensklÀrare som han Àr? Sen nÀr man tror att man Àr ulv i början vill man vÀl skriva saker och skapa pseudodebatter?Basse: varför postade du igÄng denna lilla skitdetalj som Àven Vimes hakade pÄ?
En svenkalÀrare som inte gillar alla former av kommunikation?Nu Àr jag ju inte Basse, men troligtvis för att han ogillar emojis? Och Vimes ogillar ocksÄ emojis, svensklÀrare som han Àr? Sen nÀr man tror att man Àr ulv i början vill man vÀl skriva saker och skapa pseudodebatter?
Det Àr dÀrför jag kan vara mer ofiltrerad delaktig nu (och mer tid).Hörru Sidd, om du talat sanning (jag Àr en snÀll satanist i samma cell som den misstÀnkte Rasmus som Àven la ett offer pÄ mig första möjliga minuten!!!1!) sÄ Àr du ju död oavsett om du blir utröstad eller inte. Offrad eller utkastad.
AnvÀnd tiden du har kvar till att förklara hur du ser pÄ spelet, sÄ vi satanister kan lösa det i runda 3 om vi mot förmodan skulle haft fel hÀr. Vem Àr Jesus, Àr det Rasmus eller Àr han bara en hantlangare? Du menar att det var han som offrade Vimes i runda ett? (Efter att först ha glömt det...) Bör vÀl inte Jesus kunna göra eller vad tror du?
Du ljuger, enda sÀttet att fÄ kvitto Àr utröstning.@fjodorsenuba
Fjodde kom in i matchen och redogör för vad du tycker tex jag gör för suspekt
Och @RasmusL Varför har du totalt laggt locket pÄ vad gÀller mig?
BeröringsskrÀck eller bara fegt lÄgflygande i allmÀnhet.
Lite action vart det ju nÀr du fick röster pÄ dig men sen flöt du undan igen som en döfisk?
Visa klart pÄ en enda grej som jag ljuger om.Du ljuger, enda sÀttet att fÄ kvitto Àr utröstning.
Vi kommer troligtvis att Äka ut inatt och dÄ fÄr Àven resten sanningen.
Jag har varit lite distraherad men det jag försöker fÄ till inför ikvÀll Àr nÄgon form av spelaranalys som testamente.