Inte för att det är någon större hjälp, men jag köpte mitt ex (på svenska!) i Amman, Jordanien. Har inte tittat på det än, kanske senare.DoD till Pc, var får man tag på det?
Som alla andra spel där, 20-35 spänn per CD. Jag köpte det dessutom i en affär, vilket innebär att så länge jag medvetet undviker att titta noga på den så kan jag inbilla mig att det är ett officiellt original.Hittade du ett svenskt exemplar i Jordanien!? Inte för att jag hade tänkt att åka till Jordanien, men vad skulle det kunna kosta?
Kommer inte ihåg exakt, köpte ganska mycket. Skulle gissa att det var mellan ett och två år sedan, kanske lite mer.Hur länge sedan var det du köpte spelet? det måste väl vara mycket gamalt? eller?
Självklart, om jag kan hitta mitt ex och om du kan tala om hur trycket på original-CDn ser ut (så att jag vet att du har en riktig kopia).Om du nu har ett spel så kanske du även har ett lösenord... jag har ett orginalspel men inget lösenord vilket gör det svårt att testa spelet (även om jag hört att det inte är det bästa..)
Vore toppen om du kan skicka det.
va inte så stel/tråkig det är sådant som gör sådanna spel roliga."Jag är hel igen!" om man dricker nån slags helande dryck som man kan köpa av en rese (!) på en kyrkogård (!!).
vur fan kunde du hitta det där??Inte för att det är någon större hjälp, men jag köpte mitt ex (på svenska!) i Amman, Jordanien
Med tanke på att jag köpte över tusen skivor där så är det väl konstigt om ingen av dem skulle vara svensk... Köpte Europa Universalis 2 också...vur fan kunde du hitta det där??
Jag frågar inte om jag misstänker att jag inte skulle gilla svaret.och en sak till tror du verkligen att den är original??
Jag säger inget.. jag skulle köpt det på en gång. Men över ett tusen skivor det blir ju typ 20-30000kr (enligt dina priser) är inte det lite mycket att lägga ut när du inte ens har "provat" alla skivorna. eller är jag helt ute och cyklar?Jag frågar inte om jag misstänker att jag inte skulle gilla svaret. Det är prisvärt, vad mer kan man begära?
Jag var där i nästan ett år och hade över 900 spänn om dagen i skattefritt traktamente, plus min vanliga lön. Löpande omkostnader var ungefär som i Sverige.Jag säger inget.. jag skulle köpt det på en gång. Men över ett tusen skivor det blir ju typ 20-30000kr (enligt dina priser) är inte det lite mycket att lägga ut när du inte ens har "provat" alla skivorna. eller är jag helt ute och cyklar?
jag kan förstå det med tanke på att det var över 1000CD-skivor. och vad gäller det där med att ha råd så måste jag säga till mitt försvar att jag trodde att du var på semester där. Då måste du hålla med om att det är mycket pengar eller?Det blev jobbigt först när jag började pilla in alla skivor och inlägg i CD-fodral (jag tog av praktiska skäl hem dem i plastfickor)...