Pom
Swashbuckler
Re: Kontinentmatte
En sak till, fortsätt för allt i världen att köra som du gör. Man kan ha ofantligt roligt med kosmiska kampanjer där hjältarna käkar monsterböcker till frukost. Att pensionera hjältar bara för att de uppnått en viss braighet är bara dumt. Så länge det är kul är det bara att köra. Inget annat spelar roll i rollspel.
Jo. Jag råkade skriva mitt inlägg innan jag läst det om skalbaggen. Men det är inga problem, skalbaggen kan vara antingen en trettiondel så stor (eller vad nu våra starka vänner insekterna högst kan bära relativt sina egna dimensioner i vanliga världen), lika stor, eller större. För enkelhets skull tycker jag du tar en lika stor skalbagge.glömmer du itne själva skallbaggen under då?
En sak till, fortsätt för allt i världen att köra som du gör. Man kan ha ofantligt roligt med kosmiska kampanjer där hjältarna käkar monsterböcker till frukost. Att pensionera hjältar bara för att de uppnått en viss braighet är bara dumt. Så länge det är kul är det bara att köra. Inget annat spelar roll i rollspel.