Re: Lite flummerier
"
Kör en sanslös jakt någonstans... /.../ Gärna något mystiskt, /.../ Det kan vara rymdschack, boxning, cyberboll, podrace /.../ skriv lite anteckningar... skriv upp två-tre ställen och ett par SLP's så är saken biffstek.
etc etc... flumma på bara
...tro mig inte, jag är professionell svamlare..."
Jo, tack.. Det märks.. /images/icons/smile.gif
[tillbaka till orginalfrågan]
Vad gjorde
vi senast i Star Wars? Hmm..
Kommer inte ihåg exakt så jag fyller ut det lite med egna idéer.. Men vi kom in i en bar med hänvisningen "Ni ska leta reda på en kille".. Hittade någon som kunde föra oss till honom.. Kom in i ett bakhåll gjord av killen som vi letade efter.. Var tvungna att göra en sak för att få med oss killen.. Gjorde det och förde killen till rebellbasen..
Annars kan du kort läsa om våra äventyr i Star Wars på
slurk.cjb.net.. Klicka på "Sysselsättningar" och sedan "Hände näst senast" som står på samma rad som det står "Stjärnornas Krig"..
Finns även några felsägningar och roliga kommentarer som sagts när vi spelat.. Tror nog att du kommer uppskatta läsningen.. Kommer fler när jag kommer uppdatera hemsidan nu i veckan.. /images/icons/smile.gif
~Alla kommentarer som [color:448800]Han</font color=448800> sagt är givetvis avsiktliga och rena skämt (särskilt det med armbågsskyttar /images/icons/crazy.gif)