Nekromanti Hjälp mig att konsumera

Gemstone

Swordsman
Nya alver
Vet inte mycket om denna, men Eons alver är bland de mest intressanta varelserna i någon spelvärld jag spelat i.

Misslor
Bevare mig väl... det finns ingen ras och inget monster jag hatar lika mycket som misslorna.

Krigsherren
Endast bra om du ska utkämpa stora fältslag, sjöstrider och belägringar. Jag rekommenderar den inte om man bara kör äventyr.

Encyklopedia mundan
Klart användbar bok som innehåller lite av det mesta. Det enda jag saknar i den är lite solida regler... Om dina spelare reser mycket är denna ovärderlig.

Fjärran riken
För begränsad för att egentligen vara värt pengarna. Jag köpte den bara för att den kostade 19 kr på SF-bok

Vandöda & Nekromati
Alltså, jag hatar den här boken lika mycket som jag älskar den. De har (enligt mig) misslyckats ganska grovt med vandöda genom att göra dem mer till typ 'monster' än faktiskt odöda varelser. Dock så har den en massa smaskig info och är värd att införskaffa bara därför.

Nyx

Veteran
Jag tycker du ska köpa alla, då kommer du inte ha råd med snus och kommer därmed få en utmärkt ursäkt att sluta snusa. Tadaa! Bättre hälsa! :gremwink:

/Nyx, som har en undran om rollspel går att beteckna som "friskvård"