Jag strosade runt i staden och kom plötsligt på hur kul det skulle vara om nitarmband och nithalsband skulle göra en till Alignment: Evil. Därför bestämde jag mig: Jag måste göra ett "Testa dig själv -Vilken alignment har du?"
Kan någon komma på frågor för att avgöra om man är Good - Neutral - Evil och Lawful - Neutral - Chaos? Det ska alltså vara ROLIGA frågor! Till exempel:
Använder du nithalsband eller armband?
Ja: -4 på "Godhetsskalan"
Går du aldrig för röd gubbe?
Ja: +5 på "Lagskalan"
Särskriver du?
Ja: -2 på "Lagskalan"
osv.. /images/icons/smile.gif
Sedan räknar man ihop svaren på frågorna, och får reda på vad man har för alignment. Någon som vill hjälpa till att komma på frågor? /images/icons/laugh.gif
En annan variant vore att ha en massa nya alignments, som "Fjolligt Good" eller "Awful Evil" /images/icons/smile.gif
Kanske man ska kunna räkna ut sina stats också?
(Särskrivning ger minus på Intelligens eller Visdom.. Muahahahahaha! Går du på gym, osv ger plus på styrka.)
Avslutar med en länk: Ett exempel på en Chaotic människa!
Kan någon komma på frågor för att avgöra om man är Good - Neutral - Evil och Lawful - Neutral - Chaos? Det ska alltså vara ROLIGA frågor! Till exempel:
Använder du nithalsband eller armband?
Ja: -4 på "Godhetsskalan"
Går du aldrig för röd gubbe?
Ja: +5 på "Lagskalan"
Särskriver du?
Ja: -2 på "Lagskalan"
osv.. /images/icons/smile.gif
Sedan räknar man ihop svaren på frågorna, och får reda på vad man har för alignment. Någon som vill hjälpa till att komma på frågor? /images/icons/laugh.gif
En annan variant vore att ha en massa nya alignments, som "Fjolligt Good" eller "Awful Evil" /images/icons/smile.gif
Kanske man ska kunna räkna ut sina stats också?
(Särskrivning ger minus på Intelligens eller Visdom.. Muahahahahaha! Går du på gym, osv ger plus på styrka.)
Avslutar med en länk: Ett exempel på en Chaotic människa!