Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag behöver en PDF:editor som låter mig göra följande saker;
Jag har kört Adobes gratisversion och PDF-XChanges gratisversion. Ingen av dem gör vad jag behöver. Och jag är irriterad på båda av dem eftersom alla dessa funktioner finns i deras gratisverioner, men bara leder till ändlösa säljsidor istället för att göra något. Om jag inte får göra det, visa inte knappjäveln! (jag vet, det är priset man betalar för "gratis". Men jag gillar det inte).
Om ingen har något bättre förslag lutar jag åt PDFXchange enbart för att det verkar billigare, och om jag förstått saken rätt är det ett engångsköp (med med tidbegränsade uppdateringar).
Tipps, erfarenheter, förslag mottages gärna.
Jag har en PC med Win10 (för närvarande).
- Slå ihop flera existernade PDF:er till en.
- Bryta ut delar/sidor ur en PDF till enskilda sidor.
- Rotera sidor.
- Konvertera officefiler till PDF, med bokmärken och hyperlänkar.
- OCR (eller vad tusan det nu kallas när den känner igen text).
- Utan att den lägger in en massa vattenmärken/annat på eget bevåg.
Jag har kört Adobes gratisversion och PDF-XChanges gratisversion. Ingen av dem gör vad jag behöver. Och jag är irriterad på båda av dem eftersom alla dessa funktioner finns i deras gratisverioner, men bara leder till ändlösa säljsidor istället för att göra något. Om jag inte får göra det, visa inte knappjäveln! (jag vet, det är priset man betalar för "gratis". Men jag gillar det inte).
Om ingen har något bättre förslag lutar jag åt PDFXchange enbart för att det verkar billigare, och om jag förstått saken rätt är det ett engångsköp (med med tidbegränsade uppdateringar).
Tipps, erfarenheter, förslag mottages gärna.
Jag har en PC med Win10 (för närvarande).